dees moppie heb even gekeken, ik denk ook dat je ei eraan komt. dat wordt vanavond flink aan de klus meid! Nou wees blij dat je de truffels nog niet hebt gemaakt, wat een drama haha
ik hoop zo dat me streepje morgen positief is ik heb wel al de hele dag rare buikpijn en rugpijn:S:S en erg veel witverlies dat k klein beetje uit kan rekken
Niemand een antwoord op de eerder gestelde vragen? Dees klussen meid Perry hoe is t met jou meis, stiekem al een test gedaan?
jane: sorrrrrry welke vragen bedoel je? heb niet terug gelezen namelijk.... Met mij gaat het goed hoor. nog niet hihi! En hoe is het met jou meis? Dees: dan weet ik zeker dat je ei in aantocht is hihi! Goed klussen meid
Halloooo ben ik toch nog ff.. had nog wat energie over Film was wel leuk... Alleen ging het over een vrouw, die werd zwanger, beviel, kreeg postnatale depressie, en probeerde dr kind te vermoorden.... Vond het begin dus niet echt bepaald leuk... Daarna werd het wel iets beter... En dr kwam seks in voor, op zich vind ik dat nooit zo erg, maar ik zat naast mijn schoonmoeder, en die is best christlijk... Dus dat vond ik neit zo'n suc6 Maar ben blij weer thuis te zijn... Ik had elke keer aan de linkerkant van me buik steken... Weet niet of dit van me darmen kwam of van me bm.. In ieder geval heb ik een raar gevoel onderin, dus zal binnen paar dagen ongi worden. @ Appie, aaaaahhh nee niet roken!!! Nee hoor meis, ik weet hoe je je voelt. @ Jane, ik weet niet echt een antwoord op die vragen, ben niet zo van de theorie Begin nu eindelijk die ovutestjes wat te begrijpen
Vraag namens vriendin: hoe lang ben je vruchtbaar als je vruchtbaar slijm hebt? je bent ten alle tijden vruchtbaar maar als je vruchtbaarslijm hebt het meeste. eigenlijk geen idee hoelang je dan meer vruchtbaarder bent... En hoe lang blijft t leven van binnen na het klussen? volgens mij "leeft" het in totaal 48 uur, waarvan het 11 uur nodig heeft om bij het eitje te komen. En hoe lang duurt het van bevruchting tot innestelling? De innestelling neemt pas plaats 7 tot 10 dagen na de bevruchting
angela: he meid, de gelukkige huisvrouw? Ohh dat klinkt toch wel positief wat je net opnoemt...? of heb je dat ook altijd als je ongi moet worden? wanneer ga je weer testen meis?
dees: You go girl haha!! Dat kan hoor meis, dat heb ik ook altijd na het klussen als ik m'n eisprong heb...