Ja wel goed, was gisteren superberoerd en vandaag valt het wel mee. Dus het gaat Ik maak trouwens sieraden, de link staat wel in me handtekening. Niet schrikken van de prijzen Voor vriendinnen maak ik er altijd wat anders van, dan reken ik alleen de materiaalkosten. Maar ik heb dus op de markt gestaan, met een bepaalde ketting. Ik had er een bedrag op gezet van 7 euro, de materiaalkosten dus. Werdt dus niet verkocht he Dus mijn vader zecht dat ik moet prijzen naar wat mensen willen zien. Dus ik heb er 24,50 op gezet, was hem zo kwijt Dus vandaar..
Zina: ah dat is fijn meid! begint je buikje al te groeien? WAUW Dat is echt onwijs mooi!!!!!!! doe je dat al lang? super leuk zeg.... ga zo nog is rustig rond snuffelen hihi!!
Nee buikje is niet meer gegroeid Niet dat ik weet tenminste... Ja ik maak al sieraden sinds ik 8 ben Ik sta ook wel eens op markten enzo, vorig jaar ook in December. Hebben me vriend en ik iets van 125 euro opgehaald. Dus dat was wel lekker
Ohh echt? ze zijn echt super leuk!! Ik vind ze helemaal niet duur hoor.... zo dat is inderdaad lekker zeg... heerlijk extra'tje.. Verkoop je veel via je site ? Ik heb er ook wel is aangedacht om armbanden te gaan maken.. alleen neem er de tijd niet echt voor... Ken je die amrbandjes van sugasu? die met die colalipjes? die maak ik wel.. maar daar blijft het bij haha!!
Hallo dames, hier ben ik weer! heb nog niet terug gelezen dus vandar geen reactie op iedereen. Zina, wat een leuke site, ik maak ook wel eens sieraden maar meer voor de lol haha. Perry hoe is het met de kittens? gaat snel zeker? Dees wat een gedoe met die testen zeg.... hopelijk is ie vanmiddag gewoon positief! Ik had net hypotheek gesprek, en ziet er allemaal best positief uit dus dat is mooi! zit alleen heel erg in dubio of ik het allemaal wel moet doen nu en of het gaat lukken..... komt echt door de hormonen! en de drukte die het meebrengt. Maar goed dit weekend dus flink aan de slag hier want maandag zal dit in de verkoop gaan....erg snel allemaal dus maar ja ik wil met 5 a 6 maanden echt klaar zijn haha.
( ps mijn a op mijn toetsenbord blijft vaak hangen dus die missen we wel eens in bepaalde woorden haha )
Hier nog geen duiveltjes, begin nu ook te twijfelen of die wel komen binnenkort, in ieder geval niet snel, want heb absoluut nog geen stemmingswisseling gehad deze week, en daaraan kan ik merken dat de ongi eraan komt. Heb wel veel last van mijn darmen, brengt veel krampen mee. Heb een beetje trekkerig gevoel bij me bm. Ik ga me ff klaarmaken voor me werk. Moet van 14.30 tot 18.30, dus spreek jullie vanavond weer. Oja zina, wat een leuke site!!!!