Hee iedereen, huis is bijna schoon even rookpauze haha. Zina ik zou echo laten maken! Bij 6,5week klopt het hartje! Dat stelt vast gerust en misschien vinden ze een oorzaak! Ik weet niet wie het zei maar volgensmij was het visje. Ik heb ook voor het eerst een huis gekocht. Er komt veel info op je af. Als je vragen hebt mail je maar. Let op als je het voorlopige k.contract gat tekenen naar de voorwaarden etc; financiën en schoon/leeg opgelevert etc. Dees ik ben benieuwd hoe je ei is vanmiddag. Wat een crea mensen hier! Ik teken wel eens. Zal binnnkort wel eens wat hierop zetten als ik op de computer zit. Kan niet via tel. Hoest met de andern?
he appie, dank je wel... nou wat ik zo spannend vnd is dat dit de eerste keer wordt van het ene koophuis naar het andere. en in deze tijd vind ik de keus dus moeilijk of ik eerst dit moet verkopen en dan kijken of we op tijd een huis vinden of nu al moeten gaan kijken maar dan maak ik mezelf weer lekker met een dode mus als het al snel verkocht wordt....
Tja vis, dat kan ik je ook niet vertellen. Dat is het risico dat je loopt! Openhuis in je oude huis is wel een idee... Ik had nog even gezocht want ik had mijn tekeningen hier al eens eerder geplaatst.. Hieronder de link en dan helemaal onder staan tekeningen van mij... Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/198784-meer-tekenaars-hier-d-3.html
Ja klopt houtskool, echt fijn spul. Als alles wat op plek is ga ik zeker weer tekenen. Bedankt voor je compliment
ja vind het echt erg mooi hoor! ps zie dat je baby te snel is op je banner haha die zit al op bijna 10 weken.... wordt later zeker hardloper haha
Haha grappig! Waarschijnlijk de week daarop al 1e echo. Vanwege 2x vmk. Had ik gevraagt en dat mocht. Erg blij mee!
ja dat is toch wel fijn dan he! vriendin van mij loopt gelijk met mij en had telkens bloedverlies en mag nu ook iedere week een echo dat is toch wel fijn voor je gevoel! Ik heb vandaag echt veel ongipijn moet er gewoon even aan wennen haha
Ja dat ik ook al gezien. Erg vaag. Ik heb zelf jaren op wedstrijd zwemmen gezeten dus hij zwemt gewoon veel te hard, van moeders geerfd. Ik weet ook niet precies hoe ver ik ben. Dit is op basis van 34cyxlus namelijk. Maar heb ook veel 28 en 29 cyclus gehad. Dus hoop dat ik verder ben! Kan ik ook eerder met ze verlof hoef ik ook niet met kerst en oud en nieuw te werken hahha! Kijk er nu al naar uit. Bij ons is het of 4 weken voor 12 na of 6 voor en 10 na. Als ik het vol hou wil ik 4 weken voor! En mijn najaarsvakantie van 2010 nog achteraan plakken +voorjaars 2011. Met de banjer zoals die nu loopt moet ik nog met kerst werken en die week daarop zwverlof. Ach dat zien we ook wel maarja zou wel lekker vrij willen zijn
haha ik dacht ook al yes dit jaar lekker geen kerst en oud en nieuw werken yoehoe!!! en bij jou is dat natuurlijk ook zo! dus idd hopen dat je net iets verder ben en ook kerst niet hoeft te werken!
Fijn dat ze elke week een echo mag! Zou ik ook wel willen! Naar de kleine spruit kijken. Wat dat betreft hadden we beter in het ziekenhuis kunnen werken haha! Ik ben vpk jij ook?
nu persoonlijk begeleider en aan het wachten tot er een plek is voor teamleidster maar met de beeb mag dat even wachten haha. steken kan toch je iesprong zijn dees! spanned om 1600 uur he?
Ja visje om 16 uur maar als dat me eispronge is dan had ik toch allang een piek moeten hebben vanaf gisteren heb ik dus die steken