Mijn vriend zei hallo mag dat lichtje uit mijn mobiel dus nou daag echt niet heb het erg Naar ne zin hi hi Maar kak wel beetje in want morgen vroeg heb ik weer een vrolijke meid
mooi foto hoor. ik heb trouwens in het zelfde scheutje gezeten als jou, alleen bij mijn ging het iets anders toen mijn dochter 2 maanden was ging het niet goed tussen mij en mijn x. toen hebben we toch besloten om uit elkaar te gaan. we hebben nog wel goed contact. ik ben nu al een jaar en 3 maanden met mijn nieuwe vriend en hij is zo lief voor mij echt een schatje. hihihi
Ladies, jullie weten nu tegen wie je praat, heb ff foto enz verwijderd. Zit hier met m´n zatte hoofd te bedenken, oh nee, straaks herkent iemand me hier die helemaaaaal niet hoeft te weten dat ik in de MMM zit enz, snap?? Ga gauw ff wat snacken, krijg trek en dan lekker slapen, wat jullie??
haha! toevallig! je moet mijn vriend ook wel kennen, (jeen strijker) We zijn hierheen verhuisd voor werk, er was hier meer werk te vinden maar neeeee dus!!
haha ja lekker charmant fries praten haha... Ik kom officieel uit harlingen dus overal moet eigenlijk nog 'juh' achter Ff lekker in de pot miegen juhhhhh
Ow das wel balen dan als je dan daarvoor verhuist bent! Mis je Friesland niet? Ik zou helemaal gek worden als ik terug zou moeten! Ik ken je vriend wel van gezicht, maar ik kan HEEL HEEL slecht namen onthouden
Ik snap het...ik doe dit ook maar even voordat idd iemand me herkent etc! Heel leuk internet maar je kunt er een hoop gezeik mee krijgen ivm privacy. Lekker slapen en we spreken gauw weer doei doei!
Ja ik ga zo ook pitten! Heb er geen zin in, maar ben wel moe. Morgen de puntjes op de i voor me verjaardag. De hele famillie komt weer, joepie nfbljvfbvjhbvljsfvbjl.vwab wvf.; How! dat was een stukje waar ik met mijn hoofd op me toetsenbord in slaap viel Zelfs mijn droge humor wordt nu flauw
soms wel soms niet! heb het hier ook naar m'n zin lekker bij het strand haha!! ja vond je het niks daar? Misschien komen we je morgen wel tegen, we gaan morgen naar owolde! haha
Das een goeie van jullie foto's verwijderen! haha!! wat ga je snacken linds? (even in de kliko rommelen?) hahahaha
nou ik rook er nog een niet goed maar ik doe het toch hihi. nou slaap lekker meiden en leuk jullie te ontmoeten hhiighhihihaha.