brrr krijg kippenvel ervan!! Auwa auwa auwa!! Lekker platen in je, moet niemand met magenetn in je buurt komen he haha
oh echt auwww dees! leuk he paarden, ik ben ook een keer met paard en al gevallen en toen sleutelbeen gebroken dus kwam er beter af dan jou. heb je nu ook nog last?
zo handtekkening veranderd maar denk niet dat hij pas over 5 dagen komt maar als hij komt dan verander ik hem weer maar in hoeveel dagen dan
Ja was best pittig, heb stage gelopen in een jeugdgevangenis, dus heb geneog mee gemaakt haha.. MAAR was echt super super leuk werk, wel bale dat er k*t collega's waren, en ik toen een miskraam heb gekregen.. ben toen gestopt daar.. nu ff sparen ot me examen kan doen.. Zal je een uniform geven, moet je ff zeggen welke maat je vriend heeft hihi
ehhhh klingel moet je eerlijk bekennen zou het niet weten haha, ga ik eens opzoeken. zal wel L zijn maar mannen maten zijn altijd zo raar.
meiden ik ga nog ff bij mijn vriendje op de bank hangen.. ben over half uurtje weer terug! *stuurt een uniform in maatje L naar Visje!! *geeft iedereen een knuffff
Zoo daar was ik weer, was idd veel bij te lezen in een korte tijd, visje Moest mijn vent instoppen, die ging een schoonheidsslaapje doen En daarna kreeg ik telefoon van mijn zus (duurde ook al half uur ), en toen moest ik nog bijlezen Heb ook even gekeken naar wnnr ik misschien dan uitgerekend ben mocht het zover zijn. Het wordt dan eind jan./begin feb. Ik heb een raar gevoel in onderbuik, en begin blauwe adertjes te krijgen op boobs, en vriendlief vroeg in 1x: "zijn je tieten nu groter geworden??"
( ls ik niet snel reageer ben even topic aan het lezen over grappige mannen reacties en lig helemaal in een deuk! )
Met de langste cyclus is morgen nod. Ga zondag testen, wilde het misschien morgen doen, maar mag niet van Arjan