Maar ik werk niet meer bij de lidl hor. waarom niet leg ik morgen wel uit. enzo, en de rest ook. Gaap! En ik moet plassen... Lekker slapen meiden, mooi dromen over baby's
Ik rook nog een peuk heel zielig in de badkamer in m'n eentje :'( Lekker koese iedereen. Tot gauw. Was gezellig :d (K)
Prijs ja, weer 1 kilo, plus 2 kilo, ....uit de kliko in de kliko, bah! maar toch lekker @Tink: eensgelijks! Slaap lekker ladies!
weltrusten meiden! heb me uitstekend vermaakt hahaha!! er komt zo nog een broodje shoarma aan hahaha!!JAMMIIEEE!!! Trusteeeee
Goedemorgen dames hi hi ik ben de eerste heb me echt vermaakt gisteren geweldig zo moeten we vaker doen hi hi hier gisteren minder dan eren halve druppel bloed nu niks meer. Het zet ook niet door
deesi o spannend allemaal erg raaaaaaaar hoor.... misschien ben je alsnog zwanger maaar heeeeeeeeeel pril..en heb je nu wel innestelingsbloeding
Oké en dan is de bloedtest dus ook negatief toch want die was negatief als het nu dan inderdaad een nestel bloeding is gisteren wanneer zou jr. Dan kunnen testen pf
goede morgen lekker geslapen. was alleen wel vroeg vermogen half 7 pppffffffffffff. maar goed je heb dan wel nog een hele dag voor je. ik heb het ook naar me zin gehad gisteren. hoe gaat het veder.
Goedemorgen meiden van het streepjescafe....wat had ik een hoop om bij te lezen zeg!! en wat baal ik dat ik gisteravond hier ook niet was! maar goed ik had gister examens en was s' avonds zo moe en dus vroeg mijn bed ingedoken. Vanmorgen testje gedaan en eingelijk kruidvat helemaal negatief!! niks vaags meer. natuurlijk jammer maar al zo lang lichte streepjes kon gewoon niet goed zijn... en het voordeel is dat ik 1 van deze dagen mijn ei moet krijgen en ik dus gister toevallig geklust heb, hopelijk de goede timing haha. Dees wat leuk dat je tarotkaarten trekt! een vriend van mij doet dat ook en daar heb ik een tijd terug een "sessie' van gehad was ontzettend boeiend! En iemand deed ook pendelen wat leuk!!! Trouwens welkom aan alle nieuwe mensen! Weet zo even niet meer wie welk nieuws bracht omdat het zoveel was maar zoals ik begreep is het voor vele nog spannend dus? Lindsay ik ben echt blij voor je dat je de mmm in gaat! en tink, ik heb geen idee van hoe en wat met je baarmoeder maar hoop dat er gewoon een vaatje is gesprongen en je alsnog zwaar posi test! sorry als ik mensen vergeet....
Dag dames op deze mooie zonnige dag, Deesi heeft t cafe al weer geopend zie ik, was erg gezellig ladies, moeten we idd vaker doen. Deesi: Je houd het spannend he?! Ha Visje! Was je er weer?! Gelukkig dacht al waar blijft ze nu? K... van die test zeg! Hopelijk zet het gauw door en anders alsnog een dikke dikke vette streep graag Tink: hoop dat ook jij gauw duidelijkheid krijgt want dit is niet leuk meer, toch?! Ga vandaag lekker de plantjes buiten zetten en alvast lekker genieten van het heerlijke zonnetje, hmmm! Neem er maar een watertje bij, die wijntjes hebben er toch wel ingehakt gister Fijne, zonnige dag dames! Liefs, Linds
linds, ik ga er gewoon van uit dat het bloedverlies mijn ongi was, dus mag meteen nieuwe "ronde' in. ja idd een heerlijk zonnetje he! ik ga even hardlopen denk ik, heerlijk met dit weer. succes met de kater! en geniet van de zon!
Goeiemoggel!! Lig nog heerlijk in bed...handig z'n tel met internet. Ik vond het ook zeer aangena hier! Ik wens iedereen een fijne dag toe! Ik duim voor je think en visje en deesi! X
dank je wel! kan je je bed niet buiten zetten?? is heerlijk weer kan je blijven liggen en tegelijkertijd een beetje zonnen.