Nee tuurlijk mag je dat vragen gekkie.. Voel me onzeker en ongedulig haha.. heb vrij veel afscheiding en toenstrax steekje in me buik (schaamstreek) gehad.. geen idee waar het allemaal vandaan komt.. Lekker dubbel weer. Heb nog 1 test thuis en ga proberen die op een goe dmoment te gebruiken haha.. en hopelijk helemaal geen streep of een mooie!
Dat is dus nog even afwachten mijn duimen draaien iniedergeval meid!! Ik heb nog niet m'n ei gehad, zit pas op dag 9... dan zou ik meteen na m'n ei moeten testen
Ok, heb je met ochtendurine gedaan, is wel beste. KV is bekend om gevoeligheid duss kan best zijn dat je zwanger bent en heb begrepen dat CB iets minder gevoelig is, de digitale met indicator weer meer gevoelig, succes nogmaals!
Ohh dat is super fijn meis!! goed klussen he Ik zit lekker dankje hahahaha 8) Nee ik zit nu op dag 9 dus moet nog effe...
Oh ok Hoooop het zooooo voor je meid, je hebt er nu lang genoeg op moeten wachten!! Duimen draaien hier voor je! Dees, kussie terug en succes weer met testen!
Haha dat is inderdaad een flink stukkie rijden, we spreken iedere keer bij iemand anders af..... is dat leuk of niet?