Hi liefste schat!!! Hoe is het met je, volgens mij als ik het goed terug lees ben jij hardstikke zwanger!!!! Ooooohw dat zou leuk zijn!!! Ja ben er weer, en al weer duidelijk aanwezig zeg maar.... Sorry ladies, bedenk het me net zelf dat ik wel erg aanwezig ben direct maar ben zo enthousiast dat ik jullie allemaal weer spreek, sorry, ga zo lekker naar bedje met mannetje, hebben jullie weer beetje rust
Ja doen we! Eerst naar friesland met zun alle, en paar maandjes erna naar limburg bij mij! Hebben we heel nederland gezien hihi..
Ja sorry had ook ff naar je banner kunnen kijken maar ben net een klein kind en wil ff lekker met iedereen bij kletsen dat ik amper mezelf bij kan houden....! erg ben ik he?! Nou, ik zit een paar daagjes verder dus wie weet....
Hee meiss, ja gaat op zich wel ok hier, ondanks de dikke pens Ik vind het super dat je er weer bent! Heb je gemist!! Neeeee nog niet weggaan!!
doe jij is effe niet zo gek muts!!!!! we zijn harstikke blij dat je er weer bent!!!!!!!!!! zo fijn!!! niet weggaan
@ Kling, nee ik ga in augustus naar de camping in well En ook een keer naar mij, ik woon ong, in het midden vant land
Ja Angela, inderdaad.. gaan gewoon heel nderland af haha.. Lijkt me wel echt leuk met zun alle! Is wel heel veel HCG bij elkaar als het ff mezit haha.. Hormoon attack
Zo gek as een deur, weten jullie nu toch wel? Dag 12 duss dat maakt niet veel, oh lachen zou dat zijn zeg! Rijd ik met u mee Angela