oehh geheimzinnige haha! nee hoor! Ja woont familie, m'n paps! die heeft een eigen kroeg (cafe de dorpsherberg) ken je dat cafe? En omatje woont in ede.... veldhuizerweg
Hhaa zag net tegen Arjan:' We gaan binnenkort gewoon eens een keertje met alle meiden afspreken " Zegt hij: "Nee, dat wil ik niet" Ik : " wat dan, was je bang dat het vieze mannetjes waren met een bierpens??" .. En toen reageerde hij niet meer
Perry: dat cafe ken ik wel ben er nooit geweest, aaaah, oma in Ede, da´s idd om de hoek. Ja geheimzinnig he, maar dat wil je niet weten geloof me! Maar t wordt mij iets te gezellig hier, ik ga. Ha ha nee hoor geintje! Manlief mist me en wil naar bed!....... Meiden, was weer ouderwets! en hopelijk tot snel! Dikke koes en slaap lekker schatjes! xxxxx
Je weet niet wat je mist schattie! haha harstikke gezellig hoor hahaha je maakt echt onwijs nieuwschierig lieverd!! Wijffie lekker slapen, was harstikke gezellie! zo blij dat je er weer bent!!! Dikke knuffels en xxxxxxxx
Nu maak je me nieuwggierig haha.. ben wel wat gewend hoor haha.. Slaap lekker en doe neit teveel vieze dingen haha kussss en knufff
Dank voor de lieve woorden meiden, doet me goed en was echt weer heeeel gezellig, jullie zijn echt verslavend! Tot gauw! en Angela: wie weet komen we elkaar morgen wel tegen op de markt ha ha Koes,
Denk het niet Moet morgen middag werken Ik ga echt NOOIT naar de markt, ik wordt knetter daarzo Heb net het gevoel alsof het een hoopje mieren is daarzo