Vind je het niet te druk daar perry?? Ik hou daar echt niet van Vind het super leuk om over de markt te struinen, maar die drukte in iedereen die elkaar loopt te duwen... Brrrrr
Ik vind het altijd wel iets hebben hoor! wij hebben hier niet zo een markt, dat mis ik echt. we hebben wel markt maar 6 kraampjes dan houdt het op! en wat voor kraampjes haha!! Optie om met een harnas over de markt te gaan lopen? haha
Hahaha Ik wordt er gewoon agressief van Net zoals in de kroeg hiezo... Oohhh ik wordt echt knetter daarvan
haha dat geduw en getrek iedereen beukt maar raak... dat hebben we hier ook in de kroegjes.. dat vind ik wel vervelend. dans altijd graag als ik uit ga, maar dat gaat moeilijk tussen de menigte die je allemaal opzij beukt!! :x hahaa
Ik ken het ja... Ik ben het dan opgegeven moment zo spuugzat dat ik terug ga beuken, ben een klein meisje misschien, maar dat kan ook een voordeel zijn: als ze zien dat ik het doe, dan doen ze nooit wat terug En als ik naar de plee moet ofzo, dan ga ik ALTIJD langs mannen, want dan wordt ik er tenminste doorgelaten, al die wijven zijn zo arrogant dat ze blijven staan, ook al vraag je of je er langs mag:x
Lieverdjes, ik vind het harstikke gezellie maar ik ga er even tussenuit. Zo weer terug, als ik jullie niet meer spreek lekker slapen moppies, en een dikke knuffel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
okee dat is voor mij nieuw ja dan zal ik morgen in de ochtend testen met de kv test , hartelijk bedankt voor de goede tips en reacties , groetjes en welterusten voor straks
Lieve ladies, ben er weer Kling, lekker slapen schattie tot morgen!! zelfdetijd inderdaad, andere drankjes? hahaha!! Knuffeltjes