deesi ik denk datje ongeveer tussen de 5 a 10 dagen later kunt testen als dit een innestelling was...
zo ik ben hier helemaal alleen hihi moest nog dingen doen op mijn computer en omdat die bovenstaat moet ik dat boven doen hihi saai he en het is heerlijk weer en luister heerlijk liedje van paul de leeuw vleugels van mijn vlucht
hallo meiden ... ik denk ga weer even hier kijken. ik ben nieuw hier sinds gister avond dus voor de gene die me nog niet kenne ik ben bonita mijn vriend en ik proberen al 15 maanden om zwanger te worden. deesi: zou je misschien ook voor mij willen kijken ?
he appie heb je ping ik heb nog maar 1 iemand in mijn pinglijst zielig he ken niemand anders met een iphone
Ow shoppen hi hi heerlijk genieten hè Mijn meisje heeft gisteren nieuwe schoenen gekregen van mij want haar voetjes groeien een beetje pfff
oh nou dan zal het wel snel gaan ja met haar voetjes! hoe kan ik oude berichten weer teruglezen? hij geeft bij alleen maar aan geen nieuwe berichten
he lady's, Hoe 'st hier? Iedereen een beetje bijgekomen van de late avond haha! was er alweer vroeg uit! Bah bah bah! Zina; ik heb je niet gezien vandaag hahahahaha Liefs Perry