Ik hoop t voor je meis.. Pff zit te twijfelen of ik zo er al een test tegen aan zal gooien.. PERRY??? Waar is u? Tell us??
als je die symptonen al heb zou je toch wel 2strepen moeten krijgen, nu of morgen.. Wanneer had je ookal weer getest de laatste x?
Pff das een goeie haha afgelopen dinsdag was dat, s'avonds geloof ik, pff ben beetje vergeetachtig.. Beetje is trouwens een te zachte uitdrukking.. Ben alleen zo bang dat t weer nega is
DINSDAG.. boh hoe hou je dta uit tot nu.. ik had alleng weer ene gedaan! Ja maja dan weet je wel waar je aan toe bent meis, dit is nog shitter..
Ga sowieso nu eerst nog ff wat opsparen, 2 uur geleden nog wezen plassen dus zal vast niet geconcentreerd genoeg zijn.. Maar ik zal vanavond nog eens gaan testen.. pff nu al zenuwachtig..
Binnen nu en een uur ga ik testen... Hoe ik dat vol hou? Tsja heb geen idee wat ik van mijn lijf moet denken dus geef t even wat tijd..
oooeiii spannend! hebben we dalijk 2 nieuwe zwangere hier.. Pff wor dike cht gek dan.. ik wil ooook huil huil
We zullen zien Veel Plola's drinken hihi.. Vind het zoo spannend voor jou? Heb je geen hyves eigenlijk??