hij is best licht ja.. MAAR zie um wel.. 2daagjes wachten en nog eens testen.. wie weet wie weet.. ziet er wel al goed uit..
Hmm als ie dan ingedroogt is zal ie dan beter te zien zijn? Morgenochtend toch nog maar een doen, zat nu net 2 uur tussen dus wellicht? Pff word nu nog onzekerder, aangezien vorige week al erg licht posi teste is ie nu absoluut niet duidelijker geworden.. Misschien is t fout gegaan? Of nieuwe zwangerschap aangezien we wel aan het klussen zijn geweest.. Whaaa wat een vragen en nog meer onzekerheid..
kijk het morgenvroeg even aan.. is tie dan nog steeds zo licht kan je ff de ha bellen.. ja word je heel onzeker van!
Pff toch nu maar ff rustig aan met drinken en morgenochtend nog maar eens testen. Kan de HA wel bellen maar er is al bloed afgenomen.. Maar om er nu al vanuit te mogen gaan dat t raak is.... Is het verschil in urine en bloed groot?
Heb hem net even uit elkaar gehaald en tegen het licht van scherm pc gehouden, dan zie ik toch wel iets duidelijker een 2e streepje...
Ja bloed kan je veel eerder zien of je zwanger bent of niet.. zeggen ze teminste.. Ja is tie duidelijker? mooi! Nou morgenvroeg nog ene doen.. benik eens benieuwd!!
Maar ik ga eens me bedje opzoeken.. Ben moeeee Tot morgen! Ben erg benieuwd of er veel nieuwe zwangere zijn haha.. Tot morgen! kusss
Truste klinge, ik ga er ook zo in... Je leest/ziet t over een paar uur, eerst lekker uitslapen ben morgen vrij dus
he lieverdje, een erg laat berichtje van mij! *shame on me* Heb jullie gewoon laten zitten SORRY SORRY SORRY!!!!!! Jane: ik zie ook iets hoor!!!! 'k blijf duimen!!! Heb nog niet getest... wacht tot ik wakker wordt dan, geef ik jullie het verlossende woord! eerst lekker uitslapen met m'n ventje echt sorry dat ik niet eerder heb gereageerd!!! Dikke knuffeltjes voor jullie xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Jane en Perry, ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie maar twee dikke vette strepen mogen testen!! Hmmm denk dat ik die nega testen van mij ook maar online ga zetten Hier nog steeds geen tekenen van ongi, wel alle kwaaltjes word er helemaal gek van!! Ha wil pas testen over een week grmbl... dus ik ga nu een poging doen te wachten tot dinsdag en dan weer testen want dit is niet meer grappig. fijne dg allemaal!! liefs