goedemorgen allemaal, @Perry het wordt je vergeven maar......alleen met een positieve test!!!! haha nee hoor ben erg benieuwd! @ Jane, ik zie niet zoveel maar ja zeggen dat de ogen van zwangeren niet zo best zijn.... ben benieuwd naar je test van vanmorgen! @ rieanne, pfff wat vervelend dat je zo lang moet wachten van je ha. maar geen bloed geeft moed dus gewoon door blijven testen meid! Wij willen positieve testen zien!!!! Hier weer eens misselijk, vriendje maakt zo ontbijt op bed en dat is uitzonderlijk haha, zal vast stimuleren als ik zo de boel onder spuug.... dan doet ie het nooit meer ben ik bang haha.
Hoi hoi ik ga duimen voor jullie Perry en Jane x Hier hoop ik een positieve ovu test te gebben vandaag gisterrn was hij erg duidelijk
Goedemorgen dames, Visje ik ga zo testen. Echter heb niet veel hoop na die test van vannacht Visje jij ziet helemaal niets op die test van gister?
ik zie niet veel jane maar ja andere wel dus dat doet er niet toe schat we wachten je test af van zo succses
Vraag me alleen af, als ik die bloeding van vorige keer moet zien als ongi, moet ik die dag dan aanhouden als eerste dag of gewoon weer de dag waarop het had moeten beginnen?
Jij ziet dus ook niets? Alleen in negatief lijk ik iets te zien.. Of het is een ongi geweest of het gaat nu fout.. Of het is nog te vroeg om te testen, wellicht is dit dan ronde 19 waar t hopelijk goed gegaan is..