Amper 2 dagen, andere dagen heel weinig en roze ipv rood. Bij mij is het de eerste 2 dagen echt een oorlogsgebied en dan word het rustig minder, eerste 2 nachten moet ik s'ochtends altijd hard rennen naar wc anders echt bloedbad en altijd last van PMS en dat heb ik dus ook niet gehad.
@Perry: is je vergeven hoor.. maar wor dnuw el ongedudlig!! @Visje: En misselijkheid al beetje wel meis? @Rieanne: Pff om gek van te worden he!!
Ja ik had ook zo'n rare cyclus deze maand.. maar zou het toch maar aanhouden als ongi dnek ik.. anders snap ik het ook niet meer
Och meisje toch.. ik snap het ook niet! Je lichaam kan je zoooo goed voor de gek houden, is niet normaal! Misschien toch maar eens naar ziekenhuis gaan, wie weet is het maar iets kleins..
Ga ik ook doen, mijn lijf is erg raar bezig geweest, heb dacht ik wel wat vruchtbaar slijm gehad op ongeveer de dag dat het had moeten zijn, uitgaande van de dag dat mijn ongi had moeten zijn en niet die 4 dagen later.. Denk zelf eigenlijk dat het deze ronde ook niet raak is en voor ronde 20 ga aangezien we er niet echt mee bezig zijn geweest en mijn slijm ook verschillende dingen aangaf...
Ja mijn slijm heb ik ook nix aan.. is altijd raar.. Als je bij de gyno loop wete je teminste waar je aan toe bent!
Tsja wat dat betreft heb ik dus weer de pech dat mijn vriend niet de medische molen in wil Hij vind dat alles natuurlijk hoort te gaan zonder bijkomst van dokters.. Ben echt ff drietig dames sorry
je moet geen sorry zeggen.. begrijp ik volkomen! huil het lekker uit, doen we allemaal op deze momenten! Wel bale dat je vriend niet wil! kanje hem niet overtuigen?? * geeft een Plola/Plinas/Plasis aan je!
Nu heb ik ut idee wel iets te zien.. maar wil je geen goeie hoop geven.. kan ook indrooglijntje zij..
gwoon mijn gevoel zegt het kan er niks aan doen sorry bij sommige heb ik het gevoel en bij sommige niet