hihihihihihi sorrryyyyy en klingel wat eg jou voorgevoel over mijn ovutestje wanneer zou die eindelijk duidelijk zijn ahhaahhaahahha
Waarom laat je je niet pendelen hier op het forum? Onderaan bij forums staat pendelen, daar staan vrouwend ie dat doen, moet je ze een privebericht sturen met je volledige naam, geboorte datum en je vraag..
nou uuuuhhhh maar deze avond was ie best donker en smiddags niet dus als ie vanmiddag nou niet donker is word ik gek
Dat denk ik wel Dees, volgens mij heb ik die begin van deze week dan gehad als ik het zo aan mijn slijm zag.. Maar ja...
Ja mme vriendin had me toen gependeld dat ik binnen 3 maanden was, dat klopte.. daarna pendelede ze dat het nog een tijd zou duren (nou dik jaar verder) klopt dus ook.. en nu weer binnen 3 maanden.. das nog afwachtenn
Ikl weet niet meer hoe het zit aangezien het er dus op leek dat ik begin van de week echt wel draderig slijm had en daarna niet meer. Echter zou mijn ongi geweest zijn op de 15e maar had de 11e moeten zijn. Als ik wel uit ga van de 11e klopt het qua berekening wel weer dat ik begin deze week vruchtbaar was..
Meiden ben weg.. ga ff op bedje liggen, ben niet zo lekekr vandaag.. tot strax! (Perry!! wil goed nieuws horen!)