halloa ladies, Nog geen goed nieuws.. heb nog niet getest! Op de 1 of andere manier durf ik het niet..normaal wordt ik naar die testen toe getrokken maar nu absoluut niet.. Hm een teken dat het niet zo is maybe?!! Vandaag zal ik niet veel aanwezig zijn, oma komt goulash maken YUMMIE!!!!!! Kays: welkom meid! Jane: als ik goed kijk zie ik ook echt een heel licht streepje hoor!!! Je bent al een tijdje overtijd toch? had je al de ha gebeld? dees: hoe was je temp vanmorgen? en heb je alweer een testje gedaan? Kling: wooow echt waar? dat is een goed teken toch? een innesteling? ik duim meid!!!! Zodra ik wel getest heb vandaag laat ik het jullie uiteraard meteen weten. Knuffies en kuss
Perry als ik die bloeding niet mee tel ben ik behoorlijk overtijd maar ja.. Als die bloeding een innestelling was dat 15 dgn geleden dus ik heb er weinig hoop meer op.. Of toch misschien dat het deze ronde is geweest, had begin deze week vruchtbaar slijm maar ja dat is dan nu te vroeg om als licht posi te testen lijkt mij? HA is al gebeld, afgelopen donderdag is er ook bloed afgenomen waarvan ik morgen of overmorgen de uitslag ga krijgen.. Perry op welke foto zie je dan wat?
Vind trouwens mijn test van gisteravond wel heel vreemd ingedroogt.. Hmm ff laptop opstarten en dan zal ik nog ff een foto plaatsen, zat net ff goed op de cam te kijken en er zit een duidelijkere foto op moment hoor...
Nee Dees zat gister nog te twifelen of het genoeg was, waren exact 4 druppels waarvan 1 zelf een beetje aan de kleine kant.. Dat is juist t rare
En t zit/stopt op de plek waar klinge gister het streepje aanwees... Maar ja zal wel ver gezocht zijn maar vind m vreemd uitgepakt.. Visje hoe is t meis? Appie bevalt je nieuwe plekje? Perry je bent gewoon zwanger meid Klinge hoe is t met je?
nou meiden nog lichter dan gisteren:S:S snap er geen reet van hoe kan die gisteren avond dan duidelijker zijn jeetje doe er vanaaf rond 21:00 nog 1 kijken hoe die is
Hallo iedereen. Hoe is het met iedereen? Hier goed. Huis is al helemaal ingericht. Nu op naar de buitenkant! Ik heb trouwens na seks of harde ontlasting heel licht rosé afscheiding. Schijnt normaal te zijn toch? Al nieuwe zwangeren erbij? Kus
Dit soort ken ik, ik heb er een gehad zonder geel te worden maar met drie streepjes... helaas hier ongi doorgekomen maar ga voor je duimen!! liefs
Voor mijn werk draag ik een uniform dus draag weinig spijkerbroeken, en 's avonds na het werk gaat vaak een makkelijke broek aan.. Vandaag eindelijk weer een dag vrij dus hup spijkerbroek aan.. Pff dacht nog, ik moet wel aangekomen zijn broek zit strakker als normaal.. Ik de weegschaal op niets aangekomen alleen maar afgevallen en toch een broek die strak zit.. Nu verbaast het me ook niet dat ik mijn uniform niet lekker meer vond zitten..... Vreemd.....
Ik heb nog ff een vraag, hoe zit dat met die bloedtest? Bij hoeveel HCG waarde ben je zwanger 10 toch? Hoe snel is HCG in je bloed te traceren?