In afwachting van een duidelijk streepje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flowertje, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja hij zit echt vrij strak, ik kreeg echt het gevoel dat ik behoorlijk was aangekomen, ook kijkend naar mijn buik maar ben gewoon bijna 1,5 kilo afgevallen..

Had je de foto's in dit topic ook gezien?

2. Perry

Perry Niet meer actief

Dat is toch lijkt mij een goed teken meid, dat hoor je heel vaak... bij zwangere dames die denken dat ze aangekomen zijn maar juist afgevallen zijn! goed teken iniedergeval!

Die heb ik ook gezien, wacht ik zal nog is kijken... kom er zo op terug

3. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    perry foto!!!!!! wie weet was je ei wel later en had je een hele vroege innestelingsbloeding. en wat is licht? sommige testen worden niet donekrder hoorde ik hier wel eens dus zet je foto hier neer en morgen ochtend met ochtendurine een nieuwe ( echte kruidvat ). spannend meid!!!!!!

4. Perry

Perry Niet meer actief

jane: de laatste foto, als ik heeeeeel goed kijk!!
    Dat turen is niet goed voor je ogen he :p

5. Perry

Perry Niet meer actief

Haha heb net geprobeerd, maar het engiste wat er te zien is, is een dikke witte waas haha!! :)
    echt licht roze streep, een indrooglijn is toch niet roze of wel? :(
    Jeetje ik eet bijna mn vingers op zo spannend!!! ben benieuwd wat hubbie ervan vind...

6. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    jane, ik vind het lastig te zien, durf het niet te zeggen. hopelijk heeft je ha morgen al de uitslag!

rieanne wat jammer, op naar de volgende ronde!

jaira, succes met klussen meid!

klingel, wat heb je die vlinders leuk gemaakt in je handtekening! hou je het nog vol?

dees, wat raar weer, snap er niks van!

Angela, waar ben je???
    zina, waar ben je???

appie, heerlijk je huisie ingericht! wij hebben vandaag gote schoonmaak gedaan morgen worden de foto's gemaakt van dt huis voor de verkoop.

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Volgens mij zijn indrooglijntjes niet roze....

Nou ja ik wacht t bloed maar af...

8. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee het lijkt me niet dat een indroogstreep roze is maar hoor wel gekkere dingen. is in ieder geval goed teken dat je hem ziet!!! en soms helpt het als je de foto van iets verder weg maakt dan wordt ie niet zo wazig!

9. Perry

Perry Niet meer actief

Oke, dat is dus uitgesloten..... dan blijven er nog meer 2 dingen open.. of zwanger!!!!! of vals!!!
    morgen ga ik meteen naar de kv om testen te halen!!
    Ben om half 8 m'n bedje al uit, zusje naar school brengen.
    Ik zal zo nog is kijken of ik een foto kan maken....

10. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    perry, plas dan van te voren alvast zodat je je test met ochtendurine doet dat is gewoon wat sterker.

11. Perry

Perry Niet meer actief

[​IMG]alt

er valt echt niets te zien op de foto

12. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou perry, ik zie toch ook wel wat en deze laptop is echt heel oud en gaar haha. ik durf alleen nog niet te zeggen dat je zwanger bent... ik had vorige maand ook zo'n vage bloeding en een week lang streepjes op de test...is toen dus gewoon niet goed gegaan. Maar jij bent mij niet en wie weet worden ze wel donkerder, maak je hcg langzamer aan en heb je gewoon heel laat je ei gehad... het kan allemaal meid!

13. Perry

Perry Niet meer actief

Echt? als ik naar de foto's kijk zie ik niks eigenlijk! wordt een beetje gaar van het turen denk ik :)

Had je ook lichte streepjes... jeetje meid wat rot zeg :(

ben heel erg benieuwd wat vriendlief ervan zegt straks :)
    ben blij dat ik toch even een testje heb gedaan.. nu alleen nog een donkere streep hihi!!

14. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja toch en wie weet perry heb je van de week gewoon een veel donkerde streep.... ik geloof niet in vals positief. ( bij kv dan ) en als mensen zeggen nou ik had toch echt indroogstreepjes dan waren ze vast niet roze en/of zat er misschien wat maar is het vroeg al mis gegaan ( gebeurd vaker dan mensen denken, alleen merk je het vaak niet omdat het nog voor NOD gebeurd ). je streepje is er dus niet voor niets en nu hopen/wachten tot die donkerder wordt!

15. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hooi iedereen!

Dees: dnek neit dta je je ei al heb gehad, je streepjes zijn veel te lichtnog, die moet even donker of donkerder als de controle streep zijn en dat is die van jou nog niet..

Perry: Morgen vroeg nog eens testen!!

De rets moet ik nog ff bij lezen hihi..

Hier gata wel goed, hou ut moeilijk vol nog haha, heb vandaag vaker krampjes in me onderbuik.. Heel gek hihi..

16. Perry

Perry Niet meer actief

Dankje meis!! morgen laat ik het jullie meteen weten!!
    doe nu 3 kleuren in m'n broek hahahaha ;)
    heb de foto's in het topic vage en duidelijke zwtesten geplaatst kijken wat hun zien....... ben benieuwd!!

xxxx

17. Perry

Perry Niet meer actief

Kling: innesteling? ;) ik hoop het voor je meid!
    hoe voel je je verder?

x

18. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant

Ik had vorige ronde ook 2 streepjes.. wel roze.. maar was geen zwangerschap.. waren heeeeeel licht maar wel zichtbaar dus alles kan (en met mijn ongeluk gebeurt het altijd mij haha)

19. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant

Wel goed, af en toe wat misselijk en slapjes.. weet niet of er iets heerst ofzo :(
    Hoop dat het van innesteling is!! zou ik graag klwaaltjes voor kkrijgen dan haha

20. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant

Oooh meis, bale!! had zo gedruimt voor je! *knuf voor jou!

Deel Deze Pagina