jeetje spannend meid!! geen idee of er iets heerst.. niks over gehoord eigenlijk. we blijven heel hard duimen hoor
oh ik vind het zoooo spannend voor jullie vieren!!! ( perry, klingel, jane en angela ) ben benieuwd of angela alweer getest heeft.
meiden ik ben helemaal op dus kruip lekker onder de wol! succes met wachten klingel, hoop dat je deze week een hoop afleiding hebt! perry morgenochtend een duidelijke streep he! en vertel even hoe je vriend reageerde! angela, ik ben erg benieuwd! slaap lekker meiden voor straks!!! * laat een kan hcg plola staan en zet de hijgblokjes ( combi van ijs en hcg ) in de vriezer.
Zie heir ook nix op eigenlijk.. in negatief teminste niet, ik d8 wat te zien op de gewone foto maar wete neit zeker..
kling dankjewel dat je de foto in negatief hebt gezet.. Zie je 2 en die 1 eronder staan? Als ik nu op de foto klik(dan issie groter) en kijk bij de 2 naarboven dan zie ik wel een streepje......of ben ik nou gek?
Als ik jou was zou ik morgen een k2v5 testje doen.. morgen met ochtend urine.. Dan zou die duielijker moeten zijn!
Zie jij 'm ook? hij zit alleen niet bij de T waar die zou moeten horen.... ik weet niet wat die 1 en 2 in houden?