Dat weet ik ook niet.. heb die test nog nooit gebruik duss.. w8 ff tot morgenvroeg.. dan weet je zeker of er wta is of niet..
Halloo lieve schatten, hier weer een berichtje van mij @ Appie: wat lekker hé, als het huisje helemaal klaar is @ Zina, hoe gaat ie?? @ Jane, ik dacht iets te zien op de foto van gister, maar het is denk ik een schaduw, zag het niet op de plek waar klinge aanwees, sorry... Ik hoop dat je snel posi mag testen! @ Klinge, ik vind dat jij het nog goed volhoudt met niet testen, kijkend naar je cyclusdag, ben benieuwd @ Perry, wat spannend meis!! Dit was toch die gratis test?? Mijn gratis test zag er helemaal niet zo uit, die leek echt op de kv test. @ Rieanne, balen meis, dat je ongi geworden ben! @ Visje, hoe gaat ie meis? @ Jaira, fijne avond met je kereltje!! @ Dees: ik denk ook dat je ei nog moet komen, en dat je gewoon een langere cyclus heb! @ hier, ik ben nog niet ongi, ga morgenochtend weer testen als ik nog niet ongi wordt. Ik heb veel last van steekjes... Ben vandaag naar de zwarte markt in beverwijk geweest met Arjan, me zus, haar vriend en beeb, was op zich wel gezellig, alleen was mega druk, dus opgegeven moment werd iedereen nogal kriegelig, dus zijn we maar gegaan. Ik heb wat leuke kleren gekocht, arjan ook. Oja, en me buik is nog steeds zo opgezet...
Heeey Angela! Ook spannend voor jou! Ben eens benieuwd morgen!! Ja vind het steeds moeilijker worden nu! Maja tanden bijten om nog nieteen test te doen!
Maar meiden ben op bedje liggen..morgenvroeg weer werken (PFFFF) tot morgen! Ben benieuwd of we er meer zwangere bij hebben!
angela: he lieve schat!! Nog steeds onduidelijkheid dus Ohh spannend meid, geen bloed geeft moed he mijn duimen draaien heel hard. kijk is in het topic buikfoto's misschien kun je jou foto vergelijken? hihi!! hoe voel je je verder? Ohh leuk zeg de zwarte markt.. dat is al zo lang geleden. heb gehoord dat je nu voor iedere hal appart entree moet betalen is dat zo? Nee deze test was van de Verloskundige praktijk, deze was trouwens ook gratis! of die betrouwbaar is geen idee. Xx
Ik stond net in de keuken, en in 1 x voelde ik wat lopen, dus ik kijken in mijn broekje, ja hoor, helemaal nat, geen urine btw Niet dat ik incontinent ben ofzo Nee hoor je betaald 1 x entree, en dan parkeergeld. Verders op de weg terug naar huis beetje dipje gehad, voelde me helemaal niet lekker, flink geirriteerd, moe flinke steken in me buik... Ben toen in slaap gevallen in de auto, daarna ging het wel... geirriteerdheid is weer iets minder. Die test zal toch wel betrouwbaar zijn, als die van de vk praktijk is?? @ Klinge, slaap lekker meid!! Mijn duimen draaien nog steeds
Geen duivels toch Nattigheid is een goed teken meis.... heb veel gelezen daarover! wat gek meis!!!! morgenochtend afwachten.. ben heel erg zenuwachtig voor jou! het klinkt allemaal zo goed ik heb geen idee of de test betrouwbaar is.. zal haast wel! Maar snap niet dat het streepje niet bij de teststreep staat maar boven die 2.... heel gek
Heb even terug gekeken, en moet eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie niks zag, maar dat kan ook door de laptop komen. Dus heb de laptop ff op ze kant gehouden En toen zag ik idd een streepje bij de 2, maar lijkt meer grijs, of ligt dat aan mij??
misschien zag ik hem daar omdat ik de laptop op z'n zij hield?? Hee meisje, ik zeg vast weltrusten, ik rook ff me peuk op, en dan lekker slapen, morgen weer testen. Dikke kus, en ik duim voor je!!
Haha ga het ook is proberen Is goed schattie, lekker slapen, des te sneller is het morgen en kun je gaan testen Lief van je meis ik duim ook voor jou!! morgen heb je gewoon een positest! laat je het meteen weten? Dikke knuffies en slaap lekker
Goodmorning, goed geslapen all? Angela: roze? dat is nog steeds geen slecht teken lijkt mij.. Alleen als het echt rood is! Ik doe ook geen test meer, heb mijn test nu op bepaalde topics geplaatst maar niemand ziet iets. Heb net eerst de test zelf bekeken, en die was maagdelijk wit!! Duik nu weer onder de wol, ging pas half 5 slapen pffff *GAAAAP* xxx
Heey dames, ik ga vandaag vor de echo, ik denk dat het toch niet helemaal goed zit... Ik heb vandaag een test gedaan, en die was een stuk lichter als eerst met ochtendurine
hoelaat moet je voor de echo het wilt niks zeggen hoor zina kan alles zijn je urine die niet goed is of wat dan ook wacht de echo maar af schatje