nou mooi toch maakt het nog spannender! ik ga ook mijn bedje opzoeken! succes allen die morgen testen!
Hier ben ik dan ook, de ongestelde vage tester Ik wens jullie een goed nachtrust en morgen een dik positieve test toe! Liefs Linds
he linsay33 zie ik dat nou goed ben je ongi geworden. nou meiden ik ga ook mijn bedje op zoeken tot morgen. slaap lekker en lekker dromen van de roze wolk hihihi.
en meien al getest. ik ben de eerst hihihi. nou ik heb weer getest en weer een streepje maar weer licht. en jullie.
Haai haai ik zie een heel heel licht streepje maar ben er nu klaar mee en wacht op mijn nod het zou vandaag moeten komen en het is er niet maar ik geloof helaas niet meer in die lichte streepjes ik blijf Mezelf niet meer voor de gek houden
Goeiemorgen! Ik heb de huisarts gebeld en die zegt als je, zoals ik, ca een week lichte streepjes krijgt kan je er vanuit gaan dat het niet goed kan zijn. Hij noemde het scenario, aanlegstoornis waardoor je wel licht positief test maar omdat het afgestoten is wordt je dus uiteindelijk gewoon ongesteld Tinkelbell, ik hooop voor je dat het bij jou gewoon de aanmaak van HcG nog niet voldoende is, wanneer is je NOD ook weer? Durf je nog niet te feliciteren, sorry!
deesi spannend, ben benieuwd wat de dokter zei! ik heb vanmorgen getest kv 2v5 geeft een duidelijke streep maar helemaal wit omdat de rest van de test knalroze is en de kv + test geeft een licht lijntje maar wel een breed lijntje...krijg hem helaas niet op de foto. ik denk dat het wel klaar is bij mij, ze woren niet duidelijker en bloed heb ik al gehad vorige week dus waarschijnlijk blijft het hormoon gewoon lang in mijn lijf. hoe is het met je lindsay? en tinkelbell ook niks wijzer dus
ik ben niets wijzer geworden nee, en mijn huisarts wil nog een week je wacht met een bloed test. dus nog maar een week afwachten. ik heb wel een beetje last van roze afscheiding. en heb de laatste tijd echt veel afscheiding dan normaal. dus dat wort nog een week wachten ppfffffffffffff
nee helaas.:x:x ik ga vanmiddag maar weer wat testen halen. maar dan haal ik gewoon kv 2 5 die zijn het goedkoopst. en maar weer afwachten
visje ik begrijp het ff niet je test is roze en streepie wit?? dat heb ik dus ook gehad en daarna werd ie roze je moet hem ff openmaken.. vind het raar hoor dat je ook nog moet wachten 1 week!!! zenuwslopendddd gewoon..
ik heb je test gezien op een ander topic en ik vond hem echt duidelijk te zien hoor.. waneer ga je weer testen?
ja denk dat die test gewoon niet goed is want aan de binnenkant zie je nog meer roze aan de zijkant en dat stripje ligt helemaal open?? steepje is duidelijk zichtbaar maar dan wit.
wanner ik weer getest huuuuuuuuuuummmmm ik denk vanmiddag al hihihi. ik test bijna 2 keer per dag maar ik moet ze eerst weer halen.