Echt K*t voor je zeg!! Bestaat er heleeeeemaal niets voor? Ik dacht een bepaalde zalf wat ik wel is heb gehoord!
Ja helpt echt hoor deesi! Normaal doen we dat eigenlijk altijd, zodat het snel op gang komt, en dan ben ik er ook snel weer vanaf. Maar deze maand was ik 3 dagen overtijd, dus ik wou juist voorzichtig doen, want ja miss was ik zwanger. Maar toen kreeg ik op 3 dagen na mijn ongie bruin, nog voorzichtig doen enzo. Nou....Mezelf voor de gek houden dus! We hebben het gedaan toen ik al 4 dagen bruin had, de volgende dag werd ik keihard ongie. Is wel teleurstellend, maar je hebt tenminste zekerheid!
SHITT ik ga net naar de wc, en ja hoor het rode kruis is weer aanwezig!! kom ik nog tot de ontdekking dat ik niks meer heb, geen tampons en geen maandverband,,, nog 3 inlegkruisjes! pfff
Was er maar iets voor! Ik heb echt een hele zware allergie. Als ik letterlijk een euro 5 min op mijn huid druk, heb ik de euro er in eczeem instaan! Stomme allergie!
Ome ik gaat dat doen maar wat als ik morgen nog geen nod heb ??ondanks de harde ...... Hi hi dan heb ik toch een negatieve bloedtest gehad PFf
He bah perry KUT MAN! Dat vind ik nou zo kut he, dan is het eind van de maand, helemaal spannend enzo en dan word je ongie... KUT! Weer 28 dagen of langer wachten tot de volgende spannende dagen!
zina jeetje zeg onwijs vervelend man!! dus je kan eigenlijk nooit meer in een winkel werken? Goh dat ze op zulke dingen nog niets hebben gevonden pff zoveel troepjes en middeltjes maar dat niet!! Jaaaaaaaa ECHT ZWAAR KUT!!! had een goed voorgevoel maar heleaas laat m'n lichaam me weer in de steek! zo moe wordt je ervan! ja indd, die 28 dagen duren zo lang, waarom niet wat korter! pfffffffffffffffffffffffffffff weer de volgende spannende maand in! Hm, ze hebben ook nog niets verzonnen om niet over zwanger na te denken.. Beste idee van nederland een bezoekje brengen? haha
Ja, of waar je de tijd mee vooruit kan spoelen ofzo Nee klopt ik kan nooit meer in een winkel werken Maarja, daarom ben ik ook huisvrouw
Heerlijk! Lekker me eigen tijd indelen enzo! Beetje kletsen Maar ik probeer me niet zoveel meer bezig te houden met zwanger worden, me lichaam doet toch vet raar. Zo als nu ook, ik denk echt dat dit een innesteling is, maar dat kan helemaal niet. Dus ja, het zal wel
tja is gewoon shit, met een dikke s. ben je aan t uitkijken naar je nod, komt die nog niet... en als je dan een pos test had ok.. maar als die dr niet is, woensdag voor t laatste getest wel. en dan al 2wk last heb in je lijf. dan wil je liever je nod of pos test. ben t beu dat wachten. laat me dan maar weer naar volgende ronde gaan. als dit niks word.
heb je een gouden tip zina? haha! mij lukt het niet, ik probeer het altijd maar toch ko ik altijd weer terug met het zwanger worden in m'n hoofd! michele, wanneer ga je weer een test doen? Ik zie dat je een pendel hebt voor april... spannend zeg! wat voel je allemaal?
Haha, nou ik heb miss niet DE goude tip. Maarrrrr.... Ik spaar al me babyuitzet bij elkaar. Ik speur heel internet af en ook de winkels hier in de buurt. Ik heb nu: wandelwagen badje met standaard maxi cosie spenen kleertjes voor jongen en meisje van maat 50 tot 68 knuffels box speelkleed luiers spuugdoekjes aankleedkussen kruik luiertas dekens en lakentjes luieremmer versiering voor op het kamertje Ookal ben je VOOR de baby bezig, je bent niet met ZWANGER worden bezig.
wauw zina, wat een lijst zeg! volgens mij zijn er niet veel dingen meer doe je hoeft te hebben, haha!!! echt ge-wel-dig!!!!! Daar ben ik dus ook mee bezig... alleen mijn lijst is nog niet zo giga als die van jou haha! moet je is kijken wat het scheelt als je strakjes zwanger bent joh...dan kost het je bijna niets dan pas kun je heerlijk genieten hahaha!! Ik heb; wippertje(met zo een trilfunctie ding) babyboek voor de zwangerschap commode + ledikantje box véél (lees; heel veel) sokjes neutrale kleertjes knuffies dat was het zo een beetje haha!!! eigenlijk zouen we 28 dagen lang moet snuffelen voor babyspullen haha!!
ja miss dat ik morgenvroeg ga testen, maar miss dat ik nog ff afwacht. ben wel erg benieuwd namelijk. maar ook zoiets van bang voor tegenvaller. ik heb 5dg na mn eisprong voor t eerst pijn gehad op mn schaambot, dat doorging in liezen en stuitje. heel vreemd gevoel. beetjes steken, maar ging na paar dagen weg en nu met vlagen nog, en vandaag ook weer eens gehad. met vlagen prikkelende tepels gehad ff krabben en dan is t ff weg, en komt t weer terug. verder misselijkheid is ernstig aanwezig sinds paar dagen, begon vanaf eisprong na die 5dg lichtelijk. maar nu paar dagen best erg sochtends. ,, maar woensdag tests gedaan, 2 stuks omdat ik op een test een licht blauwig breed lijntje had. maar amper te zien. maar had ik op een ander merk ook. dit met cb plus. en kruitvat de luxe. maar durf niet meer te testen, zo bang voor rot test weer. mn temp is rond 37.3 nog steeds. dus het is wachten wachten en nog s wachten...