In afwachting van een duidelijk streepje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flowertje, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

truste deesi!

Dankje michelle, ben er ook heel blij mee! :D

2. Perry

Perry Niet meer actief

sjonge zina wat een ongeloofelijke mazzel zeg! grappig dat het je opviel, ik zou daar niet eens op hebben gelet haha!
    je kan inderdaad erg leuke kleding voor kindjes kopen bij de kringloop, even een rondje wasmachine en weer helemaal nieuw! niks vies haha! mijn vriend is ook niet zo van de kelding van kringloop die vind het ook onwijs smerig, maar daar is de wasmachine voor toch. waarom nieuw kopen als het ook met kaartjes eraan in een 2e hands winkel hangt of marktplaats....
    Ik kijk ook wel vaak op internet maar ben eigenlijk altijd te laat... nu weet ik dus waardoor het komt hahahahaha ;)
    met dat soort dingen heb ik nooit geluk... bah! haha
    het vervelende in hier in den helder, wordt bijna niks aangeboden, in vergelijking met friesland! dat is wel onwijs klote!

3. Perry

Perry Niet meer actief

inderdaad michele je lichaam kan je erg goed voor de gek houden! frustrerend hoor!

4. Zina

Zina Niet meer actief

Ja das idd echt klote! Ik laat het meeste wel opsturen.
    Met verzendkosten is het vaak nog steeds minder duur als nieuw!
    Maar sommige dingen zijn idd goedkoper als je ze ophaald!

En ik kijk altijd alleen naar de hele goedkope advertenties.
    Zo had ik laatst een spijkerbroekje met romper en bloesje voor 1.50
    En als nieuw he! Maar je moet er idd optijd bij zijn. Het is vaak zo weg!

En doe aan prijsvergelijken! Ik heb nu een heel leuk speelkleed gekocht voor 10 euro. (excl. verzenden) Precies hetzelfde kleed bood iemand anders aan voor 20 euro.

En wacht tot het laatst met reageren op een advertentie waar je niet helemaal zeker van ben. Denk er nog even overna.
    En zie je iets heel leuks waar je op wil bieden. Bied dan niet via marktplaats, benader de mensen met een mail. Hou een prijs in je hoofd wat je ervoor kwijt wilt, en ga daar niet overheen. Vraag hun uiterste prijs, is die hoger dan wat jij in gedachte had, bied dan jou prijs.

5. Perry

Perry Niet meer actief

goeie tips meid! merci merci merci!
    Met je tips moet ik toch ook wel een heel eind komen denk! haha

Ja echt raar is dat, sommige mensen hebben iets voor onwijs veel op internet staan en dan zie je een andere advertentie met een veel lagere vraagprijs!

spijkerbroekje, blousje en romper voor 1,50??? spotgoedkoop!!!!!!!!!!!!!
    we hebben hier te maken met een ver gevorderde koopjesjager haha!

Ik ben meer van het ophalen, dan kan ik het ook eerst zelf goed bekijken voor ik het koop, op de foto kan het altijd zo leuk zijn , maar heb ookvaak gehad dat ik kwam kijken en het er gewoon niet uitzag!

Dat babyboek heb ik bij de kringloop hier vandaan, voor 25 cent helemaal nieuw geen krasje niks!
    ik mag ook graag alles zo goedkoop mogelijk kopen haha dat geeft echt een kick als je weer iets goedkoop op de kop heb getikt (met een beetje mazzel)

Ik ben nu bezig met zelf spuuglapjes maken, die je over je schouder heen kan hangen... die witte spuugdoekjes vind ik helemaal niks, zo saai haha! dan zelf maar aan de knutsel.. zo kun je ook een heleboel zelf maken.

6. Zina

Zina Niet meer actief

Ja ik ben een vergevorderde koopjesjager! :D Heb er bijna me diploma voor haha.

En ik vind dingen zelf maken ook hartstikke leuk! Ik wil ook gaan beginnen met boxkleden maken.

7. Perry

Perry Niet meer actief

haha! hoeveel diploma's kun je ervoor krijgen haha!!

Ahh wat leuk, als je er 1 af hebt laat je 'm dan effe showen!? :D

8. Zina

Zina Niet meer actief

Ja dat is goed! en ik wil jou spuugdoekjes ook zien!
    Zal nog wel ff duren voordat ik ze af heb. :)
    Maar alles op ze tijd!

Mmm ben lekker chocolade aant eten :D Jam Jam!!!

Gadverdamme ben morge jarig, heb er geen reet zit in!
    Al die drukte om me heen, bah! Vier het al vanaf me 16e niet meer.
    Toen heb ik een groot feest gegeven waar niemand naartoe kwam. Ik was er direct helemaal klaar mee. Iedereen had beloofd te komen, nou niet dus.
    Miss heb ik er ook wel geen zin in omdat ik nu op mezelf woon. Ik heb nu echte vrienden, en een grote famillie erbij. Ik ben een beetje bang weer zo teleurgesteld te worden. Pfff...

9. Zina

Zina Niet meer actief

Hoeveelste ronde zitten jullie nu eigenlijk dan?
    We zitten nu officieel in ronde 7.
    We durfde in nov nog niet er 100% voor uit te komen tegen elkaar dat we er voor wouden gaan.
    Maar toen we allebei teleurgesteld naar onze nega test keken (dacht dat ik een week overtijd was) hebben we besloten er helemaal voor te gaan. Ben in sept al gestopt met de pil.

10. Zina

Zina Niet meer actief

Maar meis, ik ga pitten.
    Spreek je morgen wel weer denk.
    Slaap lekker!

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Good morning

Nou voor mij niet werd vanacht wakker en een maagpijn direct naar beneden gelopen en kwam van alles uit me lichaam uur op de wc gezeten daarna weer even geslapen maar na een uur weer steken in me maag echt verschikkelijk dus weer naar beneden en hupakee ging ik weer zo een pijn in mijn maag denk dusvdat ik een voedsel vergifteging heb en ben er niet blij mee

overgins door de sex en het vele braken ben ik nog steeds niet ongesteld

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Waar is iedereen

13. Zina

Zina Niet meer actief

Heey deesi,
    nou dan zou ik maar even een testje doen!

Vervelend dat je zo ziek bent! Bah man! Dat er ook nog bij! :(

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja als ik vrijdag nog niet ongesteld ben doe ik dat of maandag maar ja bloedtest was toch negatief dus dan moet ik een late nesteling hebben gehad

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ben echt nooit ziek meiden heb nu diarre maagpijn misselijk vanacht lopen spugen maar het rare is kan gewoon eten en heb ook wel trek in dingen en nog steeds niet ongesteld pf

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    sorry ik breek even in!!!!!

deesi ik lees over je tarotkaarten en wil je wel gegevens van mij sturen maar ik weet niet welke gegevens:):)

xxxcindy

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik hoef geen gegevens doe het met hè naam van hier dus stuur me even een pb vandaag ben ik alleen plots raar ziek geworden spugen maagpijn enz dus gaat vandaag niet lukken

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok dus ik kan ook wel mijn eigen naam gebruiken,of ga ik je gewoon een lief pb-tje sturen hahahaha:):)

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Heb nog meerdere mensen zo onthou ik het hi hi hi

20. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Hallo Iedereen,

Ik moest even bijlezen.

Ik heb geen ping voor wie het vroeg. What the fuck is ping???

Deesi wat raar dat je ziek bent...misschien toch inderdaad een late innesteling. Of buikgriep?

Hoe is het hier verder?
    Met mij goed..verjaardag zitten erop en vanavond komen vrienden even langs. Gezellig.

Nou meiden goede avond verder en genietse van het mooie weer!

Knuffel van mij

Deel Deze Pagina