oei nee dat begrijp ik! ik dacht dat je met je verjaardag je ei had? of vergis ik me ik hoop het ook voor je meid!!
he meiden, Heb net een berichtje gehad van linds, ze zegt sorry ook voor jullie meiden! ze is gebklokt door een ordinaire ruzie met lydia1986! Jullie krijgen allemaal de groetjes van der! Knuffies van deze kant
Ok doe linds de groetjes! Wat irri ja :x Nou ik zit op dag 22 ofzo Ik vat er de balle van maarja.... Achja rustig afwachten he
als het goed is zou vanavond de blokkering opgeheven worden, waarschijnlijk!. haha meer dan afwachten zit er niet in he haha!!!
hey meiden, heb nog wat over en weer gemaild met linds, maar haar profiel blijft gebokkeerd en kan niet teruggedraaid worden GRRR!! dat allemaal door 1 trut die alles verziekt!!! Linds zal hier dus niet meer mee praten xx
Jeetje dat meen hè niet pf wat stom we gaan staken hi hi hi wie doet er mee Ik kom uit de buurt van Amsterdam Perry en jij
Dat meen je niet! Jeeemig... Is Lidia ook geblokt dan? Pffff..... Wil je vragen aan linds of ik haar email adres ook mag? Groetjes
Ik had vanochtend een test met een heeeeel dun paars streepje maar die heb ik vaker gehad dus weet het nog niet en ben nog steeds niet ongesteld pffffffff