Ja snap dat het.. waar hadden ze ruzie over dan? Ik kon ookal niet meer op haar prfiel klikken.. Heb je haar mailadres wel nog ontvangen?
ik heb echt geen idee, ik geloof dat de hele discussie staat in het topic over vage en duidelijke zwangerschapstesten. op pagina 115 meende ik, heb zelf niet alles gelezen. Ze maakt erg veel ruzie (lydia) heb ik gehoord. Nee linds haar email adres heb ik niet meer ontvangen! verdorie!
Oooh bale! Snap dat niet.. we zijn hier allemaal voor dezelfde reden.. maja de een word gestraft, de ander niet...
ja precies het slaat helemaal nergens op! er zitten er gewoon een paar tussen die alles verzieken voor de andere meiden.
Ja maar denk toch echt een indrooglijn pf bennen 5 min zag ik heel vaag streepje en nu is hij duidelijker
mmm... heb het van linds en de ruzie gelezen. Opzich (sorry alvast) Vind ik wel dat lids wel hele harde worden heeft gebruikt. Ik kan me haar frustratie wel voorstellen. Ik bedoel, mijn eigen moeder zei bij mijn vmk van achjoh, het was nog niks! Dus ja, dat snap ik wel, en dan is het helemaal niet raar om iemand advies te geven dat ze niet vroeg moeten testen. Daar heb ik tenslotte ook al 2 keer een ervaring mee! (eigenwijs toch vroeg testen ) Maar dat ze er daarom meteen bannen enzo, dat gaat me wel wat te ver hoor. Ik bedoel, we zijn altijd nog vrouwen, en ja... We zijn nou eenmaal wat explosiever. Maar ik snap linds wel, maar ze kan zich er maar beter niks van aantrekken. Die meiden snappen dat gewoon niet. Ik heb ook keihard zitten huilen op de plee toen het zover was, zowel van de hormonen als door het verdriet. Dus het is zeker al qua beleving niet niks. Maar meiden hier hebben dat ook wel tegen mij gezegd. Ik heb er gewoon niet op gereageerd. (en niet raar bedoeld linds) de wat oudere dames hier zijn zoiezo super kattekoppig! PFFF daar kwam ik wel achter toen ik dacht dat ik zwanger was terwijl ik achteraf gewoon aan het ontpillen was. Ik ben me toen toch een partij afgezeken!
zina; ik heb het verder niet gelezen, maar lydia had een topic geopend met de berichten van linds daarin en andere meiden gingen zich daar mee bemoeien en linds wou eerst haar mond houden maar, ik snap ook wel dat als je zou wordt afgezeikt je toch een bek teruggeeft. ik snap niet dat lydia niet geblokt is terwijl zij altijd met jan en alleman ruzie schopt. Zo had ik een topic geopend, shopaholic en zonder baby'' waarschijnlijk was zij het daar niet mee eens en had meteen haar woordjes al klaar liggen. Rare mensen heb je hier op het forum hahahaha!!!!!
Ja perry, dat zou ik als ik linds was ook niet accepteren hoor! Pff, wat kinderachtig zeg! Maarja, ik bekijk maar zo, die vrouw is gewoon zielig. Dat zijn toch streken van de middelbare school?! Kom op zeg! Maar wat ik bedoelde te zeggen was dat ze zich er maar niet te veel van moet aantrekken, dat soort bitches heb je (jammer genoeg) gewoon.