Mmm ik weet niet hoor deesi... Deze is een stuk lichter als die andere... Ik zou toch echt even langs de ha gaan.
ja echt een leuke, ik wist niet dat je een gekleurde achtergrond kon doen, haha! jij moet nog 11 dagen tot je mag testen zie ik... spannend hoor. ga je dan ook testen of wacht je af?
Ja ik ga dan ook echt testen, want dan zit ik 14 dpo, oftewel 14 dagen na de ovulatie. Dat is het veiligst om te testen. Je hebt dan namelijk (als het bevrucht is natuurlijk) ongeveer 4 dagen na de ovulatie een innesteling. Dan kost het het lichaam 10 dagen daarna om genoeg hcg aan te maken voor een posi test, hoe donker de streep dan is hangt af van je eigen lichaam. De een maakt meer aan als de ander.
Nou mijn duimen draaien voor je meis! ik wou dat ik ook al mocht testen haha! duurr allemaal veel te lang,
Maar de kans op een zwangerschap is zekerder deze maand, aangezien we echt op voor en na mijn ei geklust hebben. Ik zie trouwens dat jij ook pendels hebt! Spannend he Ik hoop zo dat die van caruli uitkomt bij mij!
dan moet en zal het toch goed moeten komen toch?! daar hopen we ook maar op! Hihi ja echt spannend, bij jou hopen op die van caruli, ik kan nog voor de zuurtje die van april haha!! ik heb gelezen dat astriddi de meeste pendels goed heeft gehad. ben heel erg benieuwd. Wij klussen iedere dag, dan kunnen we mn ei niet missen haha
Nou deze streek is wel beter te zie die à dere had ik natuurlijk in het licht gehouden die van gisteren
Ja ik geloof dat astridi vaak de bevruchtingsmaand goed heeft en dat caruli de test maand goed heeft. Spannend
Me vriend ligt hier ziek op de bank. Ze verstandskies is er net uitgehaald en hij heeft koorts. Zielig! de arme schat
deesi misschien kun je morgen de ha bellen en het verhaal uitleggen en misschien je testen meenemen! je hebt nou nog niet meer duidelijkheid!
Ja doe ik ook! Ik heb hem een lekker dekentje gebracht en een dikke kus op ze voorhoofd. Echt sneu. Heb gelukkig nog een babypotje staan Krijgt ie tenminste nog wat binnen
Ik doe morgen nog een testje en dan ben ik er klaar mee hi hi hi hi dan w8 t ik gewoon op mijn nod hi hi ooit moet het komen
Haha ja zo komt mijn verzameling toch nog van pas had die potjes gratis bij een baby pakket, goed tot 2012 ofzo, dus die heb k bewaard, want ja, wie wat bewaard, die heeft wat Goh maar ik zou het echt super vinden als ik deze maand posi test, ik mag zelfs op moederdag testen!
haha nou inderdaad, erg handig! Had jij zo een babypakket opgehaald? Op moederdag mag je testen? wihihihihiiihi dat zou super zijn als je dan posi test!! dan wordt extra duimen haha Deesi, ga je echt wachten?? Wat nou als je wel zwanger bent, zou je toch zeker moeten weten, straks loop je met een mega toeter rond en kom je er dan pas achter