Hi hi hi hi ik zie het gewoon slecht in 20 april wad mijn bloedtest negatief dus geloof er niet echt meer in kan wel blijven testen en me dokter ziet me aankomen een test moet toch eens een keer duidelijker worden
Wahaha ja deesi dat zou een mop zijn Dikke toeter, geen posi test dat verrekte vrouwenlichaam ook Ja ik had op de 9 maanden beurs een pakket gehaald. Ik krijg nu een beetje ongie krampen gek genoeg Maar hopen dat het een innesteling is Ik maak me echt veel te gek in me kop! Maar ik kan er ook niks aan doen. Ik heb precies dezelfde verschijnselen als de maand van mijn vmk. Echt precies hetzelfde. Toen dacht ik dat ik de griep had. Erg veel zin in zuivel, zere ongie achtige buik, een beetje futloos, me haar wil niet zitten, overal pukkels enzo. Echt ik hoop het zo, maar ik moet me eigenlijk helemaal er niet mee bezig houden... Aangezien de teleurstelling anders weer zo groot is 8) Was ik maar een man Haha, nee hoor grapje, ik zou die buik voor geen goud willen missen Kindje kindje kom maar hier, daarmee doe je ons een groot plezier. We zullen van je houden, met heel ons hart, al vele dagen wachten wij met smart. Klein wonder, kom ons verblijden, Ga nooit meer weg, blijf aan onze zeide.
Oeh wat spannend zina!! we blijven duimen duimen duimen hihi! ja precies, op deze dagen maak jejezelf echt gek he? hier idem! hopen wil ik niet eens meer, net als wat jij zegt, bang voor die teleurstelling!! wat een mooi gedichtje zina!
Ach jawel! Gewoon 2 rijmende woorden die bij elkaar passen zoeken, beetje woordjes ertussen en TADA een gedicht
hahahaha ohhhhh ik ook nog niet!! Heb weer iets anders leuks gezien Nhbu.de - Design by SandraS flinke Nadeln haha wat erg!!
jaaaaa gaaf he Schoonmams heeft een oude maxi cosi opgehaald, kijken wat ik ervan kan maken haha nou ik en de naaimachine gaan ook niet echt samen beetje hulp moet het goedkomen, ben benieuwd naar het resultaat
als ie af is drop ik een foto goed Hahaha als dat is kon Zie zoveel leuke dingen die je zelf kunt maken! ook een luiertas echt zo leuk allemaal