VISJE?! WAT ZIE IK NU??? TÍs toch werkelijk helemaal geweldig!!!! Al die onzekerheid enz niet voor niets geweest!! Van harte gefeliciteerd meid! WOW!
Bah dat jij nog steeds zo in onzekerheid zit lieverd, ben blij voor je dat er naar gekeken wordt, dan krijg je hopelijk meer duidelijkheid en kan je verder. Oh ja, nu weet ik het weer Visje is nog ongesteld geworden ja! Maar toch, ook zij heeft met zo´n vage test gezeten en we worden er niet vrolijker van. Wat een geweldig nieuws! Geniet er optimaal van Visje! Hoe is t met je kaarten Dees?
Ik ben er nu even niet mee bezig ben erg moe bah ik kan niet zo goed tegen obzekerheid heb totaal geen stress maar vraag me dan toch af wat er aan de hand is De andere meiden is volgens mij niet echt wat nieuws te vertelen hi hi hi
Kan ik me goed voorstellen meid, vind het rot voor je. Is je cyclus wel regelmatig of ook niet? Ik gebruik nu wat om mijn cyclus wat regelmatiger te krijgen en tegen de pijn enz
Nou weet je ik was meestal om de maand wel ongesteld Begin maart ben ik hevig ongesteld geweest daarna opeens op 22 maart bruinverlies een week nod zette niet door dus hielt 22 maart als laatste dag aan dus had 19 april weer mijn NOd moeten krijgen tot nu toe niks dus 20 april bloedtest negatief 1 dag overtijd toen die donderdag 2 stipjes bloed op wc papier verder niks Of ik heb een late ei gehad dus dat ik nu nog maat heel kort zwanger ben en dus daarom negatief test of er is wat anders aan de Hand
Maar als 19 april je NOD was en 20 april negatieve bloedtest, zou ik idd bijna zeggen dat het nog alle kanten op kan gaan, wil je ook weer niet hoop geven natuurlijk maar de kans is aanwezig. Heb je intussen al weer een gewone test gedaan? Erg benieuwd wat dit betekent. oh, heb je pb gestuurd
Ja hi hi er staat nu oepsie hi hi hi ja kijk maar http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwanger-worden/69389d1272899689-afwachting-duidelijk-streepje-img_0412.jpg en anders staat de foto op pagina
VISJE GEFELICITEERD!!!!!!!!!! echt helemaal super meid!!! Is het duimen toch ergens goed voor geweest heerlijk zeg!! lekker gaan genieten meissie!! Dees; ik zeg echt ZWANGER hoor!! als ik naar de foto kijk zie ik meteen een licht streepje!!!