nou inderdaad een stuk goedkoper, zat op internet te neuzen maar kom bij tassen uit, daar wordt mijn portomonee niet vrolijk van haha! ahh leuk zeg ja hebben ze genoeg plek? nee precies zo een verschoonmatje wordt toch eigenlijk niet gebruikt.
Lieverd heb je nog is een test geprobeerd, als je een mk zou hebben zou je nu nog posi moeten testen toch?!
neej precies ja het zijn grote tassen hoor en ze kunnen makkelijk aan de kinderwagen... zit zo lang ding aan om op te hangen
ohhh super ik ga morgen meteen naar de kruidvat hihi!!!! leuk leuk! alleen ze hebben roze, lichtbaluw met groen en donkerblauw. tsja welke kleur?
Nee heb niet meer getest, heb niets meer in huis en voel er erg weinig voor om nu de straat op te gaan...
lichtblauw met groen kan voor een meisje of een jongen dus die zou ik dan doen hihihi jane wat kut zeg allemaal
flowertje, jawel he?! dan ga ik die maar is ophalen.. ohh wat erg zeg! haha nou ja je kan het maar vast hebben toch
Het rare is dat ik dus weinig pijn heb.. Wat spier pijn in mijn bovenbenen en af en toe een krampje maar thats it... Overal staat dat je bij een mk veel pijn hebt maar.. Pff ben bang voor wat komen gaat....
daar zat ik net ook aan te denken ja! ik zou me nog niet op van alles vast prenten. meer dan nu even afwachten kun je helaas niet doen lieve schat. ik hoop dat het allemaal goed zit en het goed blijft zitten. is er niet iemand die voor jou een testje kan halen?
Mijn mk bij 2e * was erg pijnlijk en anders dan dit.. Maar zou niet weten wat dit anders zou kunnen zijn.. Het is dus niet echt bloed maar meer slijm met veel bloed.. Verder dus stukjes vlies en thats it..
Kun je niet een vk bellen? die kunnen misschien een echo maken om te kijken of er iets zit, en of het dan goed zit?
OMG Jane, wat is dit zo verschrikkelijk voor jouw zeg!!!! Hier zijn absoluut geen woorden voor,.. Wat kan ik hier boos om worden zeg,... Meid echt heeeeeel veel sterkte er mee,.. en als er iets is je mag altijd een pbtje sturen een hele dikke knuffel heb je hem er wel mee geconfronteerd er mee?? Heel veel sterkte meid
Ik ben nu onderweg vanaf cursus dus ga straks even bellen, heb geen nummers... Ik hoop zo dat t gestopt is..
poeblewoopsie ja het gaat kan beter heb allerlei kwaaytjes en last van me buik krampjes en zo maar verders goed en met jouw?
jaa kwaaltjes eh.. hihi! al flink aan het winkelen geslagen of? en met een huisje vinden? zit daar al meer vooruitgang in? jaa gaat goed hier
haha winkelen valt wel even tegen haha ben wel op marktplaats aan het kijken want heb op het moment niet zon groot budget dus vandaar en met huisje heb ik ergens op gereageerd dus ben beniuwd van hoe of wat heeft 4 slaapkamers dus ben benieuwd maar ik denk en mijn gevoel zegt dat het al weg is mja kan altijd reageren toch,... en nog niet getest jij xxxx