Nou Perry, lijkt me duidelijk he?! Als jij niet zwanger bent vreet Flower haar andere schoen op! Oh eh Flower...heb je je schoen al opgegeten die je voor mij had bedoeld????!
lievie daar heb je helemaal gelijk in!!! misschien als jullie er minder mee bezig zijn is het spontaan raak dat weet ik zeker meissie!! daar blijf ik dan ook heel hard voor duimen. Ik ga je echt ooooonwwwwijs missen meis *huilt* maar als dit voor jullie goed voelt moet je dit zeker doen!!!
Ik jullie ook best wel hoor! Het is idd beter voor mezelf en de kwaliteit van ons leven! Heel lief van je, dank je! Kussie terug lieverd!
nee niks is duidelijk hoor ga mezelf niet gek zitten maken hier zoals al die maanden. haha nou ik ben beniewd.... ja flower vertel?
We gaan het zien maar mocht dat zo zijn zal ik het jullie zeker laten weten! Meiden, ik hoop voor jullie dat jullie snel zwanger zijn en positief testen! Ik ga lekker slapen en misschien tot spreeks en anders zien jullie me wel weer s x verschijnen, of niet ha ha! Heel veel liefs meiden en zal zo nu en dan s komen buurten of ff meelezen..BIG Jaira is watching you!!!8)
Heeeel erg lief van je meissie! we gaan ons best doen En we gaan jou ZOOOOOOOOO ERG missen Je komt snel weer buurten he even loltrappen hihi!! en we houden contact wijffie! Jeetje ik mis je nu al rustig aan lievie en een mega dikke smakkerd voor jou