melis: hoe gaat het nu met jullie? zijn jullie deze dag een beetje doorgekomen? heb veel aan je gedacht meissie vandaag!
angela: lekker slapen meissie en werk ze morgen! dank je wel meis lief van je laten we hopen dat ik morgen goed nieuws kan komen brengen hihi!! jaaa echt he er wordt heel weinig gepraat... waar is kling? en appie kusssjes
wauw 3 dagen overtijd klinkt goed in m'n oortjes hihi!!! lekker slapen meiden ik duik ook onder de wol, morgen vroeg uit de veren!! ik laat het jullie meteen weten.. En niet vergeten heeeel hard te gaan duimen voor mij he Hubby komt eraan dus ik ben weg ciao ciao ladies kus
Perry, super veel suc6 zometeen Ooooohhhh, ben zenuwachtig voor je, zelfs vlindertjes in mijn buik :S
Hoi meiden! BOH wat is hier veel gebeurt.. @Jaira: Ga je wel erg missen lieverd Maar gelijk heb je, krijg je weer wta rust vanbinnen.. @Melissa: GVD @#$#T^$&Y wat een klote wereld.. heel veel sterkte meis, als ik iets kan doen moet je het zeggen! @Jane: hoe gata het met jou nu meis? ietsje beter? heb je die (ex) vent van je al zun tande uit zun moel gemept? @Flower: Oei oei dat ziet er goed uit @Perry: Pff bale meis, had echt goeie hoop voor jou! Voor de rets van de dames die ik vergeet: Succes, sterkte en komt wel goed haha.. x
Nou hier ook nog een nieuwtje: Ik moest eigenlijk Clomid slikken deze maand, besloten dat niet te doen maar te zeggen van wel.. dan zou ik geen ei hebben en die operatie krigen Nou gister naar gynocoloog voor inwendige echo.. en wat ziet ze.... ....... ....... ...... 2 EITJES!!!!!! ongelofeloos! 2 stuks.. en dat zonder medicijnen.. dus morgen weer terug weer echo.. ja op een zaterdag.. extra voor mij dus deze maand mijn eerste IUI! en heb 2 pendels voor juni, jongen en meisje dus wie weet 2ling Pff kan wel huilen!!!