spannend allemaal hoor! hoop snel op veel duidelijke streepjes voor iedereen. ik ben nieuw hier, ik ben stien, 26 jaar en wij zijn nu bezig met de 2e ronde voor een brusje voor onze mooie knul... heb vandaag mijn eisprong gehad. liefs
hallo dames, het is hier wel heel stil in een keer, ik denk kom eventjes buurten hier, omdat ik me eenzaam voel nu maar heb wel een beetje goed nieuws,.. vandaag konden tonny( me mannetje) en ik naar een woning kijken met 3slaapkamers,.. de kans is groot dat we het hebben maar we gaan er niet van uit dus het kan meevallen voor de rest gaat het we;,.. heel veel gehuild,.. veel afleiding gehad en zo door familie en vrienden,.. die hebben ons meegenomen naar een feest en zo,... eergister ben ik een klein beetje bloed verloren toen ik na de wc ging en me **** afveegde maar nog steeds geen bloed ofzo verloren,... Ik moet donderdag terug na de gynecoloog,... en dan gaan ze kijken wat ze kunnen doen,... ondertussen krijg ik dan me uitslag van het bloed wat ze af hebben genomen,.. pfff het is echt heftig allemaal,... maar hoe is het verders met iedereen hier?? groetjes xxxx en dikke knuffels voor iedereen van mij
Heey dames weer een kort berichtje van mij. Ben ik eindelijk over mijn erge misselijkheid heen, heb ik elke dag hoofdpijn :x Hier nog geen posi berichten zie ik wel A.s. maandag 12 weken echo, wat gaat de tijd toch snel! Het gaat hier verder ook niet helemaal lekker. Heb ik eindelijk mijn wajong erdoor, hebben ze fouten gemaakt daaro. Dat betekent dat ze me nu 2400 euro en waarschijnlijk nog meer door de neus boren, terwijl ik er zwart op wit recht op heb. Gelukkig hebben we er een hele goede advocaat op gezet. Maar nu duurt het weer 12 weken extra voordat ik mijn geld krijg. :x Het enige goede nieuws is dat we 2 nieuwe kittens hebben. Ze heten moby en mika. Maar ik noem mika mikkie Zo dat was het dan weer...
Hooi !! Welkom hier, het is alleen neit zo druk op het moment (is wel eens anders geweest haha) Hoop voor je dat je goed geklust heb met je eitje xx
Hey meis, zag op hyves dta je je woning hebt!!! PROFICIAT!!! Echt super voor jullie, eindelijk weer wta leusk om naar toe te leven he Och meisje, is echt erg dat het nog steeds niet gebeurt is (je snap me wel he) Bah ik heb in januari ook nog anderhalve week ermee gelopen voordat ik hulp kreeg.. pff moeilijk.. Hoop dat je morgen meer duidelijkheid heb!!!! en dat je bloedonderzoek goed is.. *dikke kus en knuf voor jou xxx
Heeeey Zina!!! Ow leuk dat je er weer ff bent.. Fijn dat je misselijheid weg is, bale dat je nu koppijn ervoor terug heb gekregen:x Boh bale dat je dat pas dan terug krijgt, hopelijk zit het allemaal beetje voor je mee!! *duim duim Babypoesjes, leuk foto??? Ik wil ook hihi xxx
Hallo allemaal, sorry dat ik zo lang niet ben geweest, erg druk gehad met werk, school, weekend weg en het warme weer haha! Hoe is het hier met iedereen??? ( ik moet nog teruglezen als ik tijd heb dus excuses als ik iets niet weet ) Klingel weet je al iets meer???? het laatste was dat er 2 eitjes te zien waren.... Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal! Liefs Vis
klingemuis; dank je ! zie dat jij je nod 9 juli hebt! spannend! hoop voor je dat je een positieve test in handen mag hebben! jammer dat het zo rustig is, moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo vaak hier te vinden ben...zal ook wel door het mooie weer komen! melissa; heel veel sterkte! gefeliciteerd met jullie woning!
Hee meiden! Het is al weer ff paar dagen geleden, maar kreeg nu ff de kans om snel ff te kijken. Zus is er nog steeds. Die was bang dat ze zwanger was, dus die heeft test gedaan, gelukkig negatief. Ook heeft ze mij gevraagd om voogd te worden van mijn neefje, mocht er wat met haar gebeuren, dan heeft het jochie altijd mij nog. Natuurlijk volmondig ja opgezegt, maar er wel goed over nagedacht.Bij ons zou het manneke het best hebben. Zo nu ga ik weer, zus komt zo terug. Wij gaan weer vol goede moed de volgende ronde in. Zonder poespas etc. We zien het wel Dikke kusss
Hi meiden, Hier een berichtje van mij Hoe gaat het met jullie?? Visje: hoe is dat zwanger met deze hitte? Of geen last van? Klingel: ben zoooooo benieuwd wat er uitkomt deze maand! Hoe voel je je?? Angela: hoe is ie? Weer aan de volgende ronde begonnen zag ik Is je zus nu weg bij die man? Appie: hoe is ie? Huisje klaar? Gaat alles goed met de baby?? Perry!!: hoe is ie meis, wanneer heb je de 1e afspraak? Flower: hoe is ie met jou? Jane: heb je al meer duidelijkheid? Melissa: hoe is het nu, vind het erg voor je!! Knuffel! Als ik iemadn vergeet, im so sorry! Hier gaat het goed, ben lekker bezig geweest, erg genoten van het weertje en lekker niet met zwanger worden bezig geweest. Alhoewel, sinds gisteren verlies ik soms iets roze slijm, wat dat weer is?? Automatisch ben je er dan wel weer mee bezig Het kan ovu bloeding zijn maar volgens de menstr kalender ook innestelingsbloeding, we hopen maar op het laatste alhoewel ik er een zwaar hoofd in heb.. Nou, meiden, kom allen weer eens beppen want we mogen dit topic niet zo verwaarlozen! Liefs en dikke kussen!
haai lieve lieve lieve meid hier gaat wel goed weer volgende ronde maar ach jaaaaa oww spannend maar weer maar gelukkig ben je niet meer zo erg er mee bezig ik ook niet meer zo erg ben erg bezig met paronormale kant en ik hou er van gaat erg goed..!!! kussie meid
Hi Flower! Oef da´s ook balen, heb je wel de pillen gebruikt? Zeg niet dat ze helpen hoor maar misschien bij jou wel? Vreselijk lijkt me dat zulke lange cyclussen! Wordt je ook chagerijnig van!!:x Zeker spannend hier maar we moeten gewoon afwachten, ca 14 juli is mn nod dus dat duurt nog even...pffff Liefs,
ik zal voor je duimen moppie ja mijn nod was deze keer veel erger dan de vorige keren en het duurde langer heb nog steeds roze verlies hihi dus mischien eindelijk me cyclus niet meer in de war hahahah we zullen zien kwa tempen ja heb gisteren ook niet getempt en ga 29 juli naar turkije dus ook niet echt zin om dan te tempen hahaaha kussie
Nou, hoop voor je dat het een goed teken is en dat zo je cyclus weer beetje normaal wordt! Pfff moedeloos iets zeg! dank je, lief! Heb niet eerder gehad dus hopelijk betekent het goed nieuws, heb wel sinds het roze verlies een zware onderbuik, net of ik elk moment ongi moet worden... We zien t wel.
Jaira moppetopper, nu ik je berichtje hier zie, bedenk ik me ineens dat ik nog een pb'tje van je had, die ik nog niet heb beantwoord! ik schaam me diep!!! ga het meteen doen!
Perrryyyyyy!!!!! He meissie, wat super de super de super leuk dat je er ook weer s bent!! Jieppppieeeee! Ja ach, ik dacht Perry boy wil me niet meer spreken Heb tranen met tuiten gehuild!! Whooeehoeee! Nee hoor, ben er zo mee bezig geweest, met Zp en zwanger worden (NOT)dat ik het allang weer was vergeten Hoe is ie meis??
JOEHOE LIEVERD!!! Haha dat is maar 1 malig hoor speciaal voor jou! het is een beetje uitgekakt hier! Whuahaha perry boy? 8) thnx babe! Nou agh je hebt me niet eens gemist.. ik geloof er niks van 8) Ik heb je een mail gestuurd wijffie, hoe gaat het met je? Dikke smakkie voor jou
Ah jammer.. Ik ga direct ff lezen als je t goed vind. Tja met mij ging het goed totdat ik gisteren (innesteldag) spotting had!!! Nu heb ik ook vooral sinds vandaag een zware onderbuik maar goed wil er nog niet te veel aan denken maar heb wel een apart gevoel daar in mn onderbuik... We zullen zien! Ik ga eerst ff lezen voordat ik je van alles vraag en je al in je mail hebt geantwoord!
Is goed wijffie! Ohhhhh echt? wat onwijs spannend weer zeg! en nu weer lang wachten wachten wachten nee precies niet teveel aan denken.. goed van je meis! Zoals ik in mijn mail al zei.. mijn duimpjes draaien nog steeds erg hard voor je! ik zal ze nu wat meer laten draaien haha