Hi dames, @visje: je maakt het spannend zeg! @deesi, verlies je nog steeds bloed?? @tinkelbell: hoe is het met jou? Wij gaan de MMM in maar ook weer fijn, gebeurt er wat! Deze ronde al zaadonderzoek, bloedonderzoeken en samenlevingstest, leeuuk!! en volgende ronde HSG. De gynacoloog zei dat je na de HSG de 6 maanden erna extra vruchtbaar bent, zal mij benieuwen..!! Meiden, succes en hoop gauw van jullie een hele mooie vette dikke streep te zien! Liefs, Linds
oh lindsay gelukkig kan dat al snel zeg! is dus ook erg spannend! nou hopen dat het snel gaat lukken!
geen idee, ik heb niet meer getest. heb ook geen testen meer in huis dus dat scheelt. misschien ga ik morgen weer testen en anders volgende week.
oke waneer wasje nod? of waneer verwacht je je nod? ik dacht dat je laatst ook getest had toch?of heb ik het mis?
Ja ik, zie mijn album......tis weer donkerder geworden!!!! Dus volgens mij moet ik nu echt gaan genieten en het gaan geloven, hoe bang ik nog ben. Bloedverlies is afgelopen, al met al met tussenpozen 24 uur geduurd. Soms nog wat bruinige afscheiding. Hoe wat maken jullie het spannend hier!!
vorige week was mijn NOD, heb toen van dinsdag tot donderdag wat bloed verloren maar niet zo als normaal. heb al vele testen gedaan en overal blijft een licht streepje staan... hij wordt dus niet donkerder.
Bloedtest negatief dus niet zwanger toch indroog strepen op de kv test maarja gelukkig weet ik nu hoe of wat op naar de volgende ronde hu hi maar we doen rustig aan geen haast
Ach meis, wat rot weer maar je dacht het al, he?! Maakt het niet minder rot hoor! Blijft moeilijk, hoop dat je je zinnen een beetje kan verzetten! Dikke knuffel, Linds
Ja ach zit er niet zo mee hoor nu hoop ik dat me nod doorzet zag net wel klein beetje rood dus moet doorzetten
oke nou als het dan toch moet komen kan het beter snel komen, dan ben je er weer snel vanaf haha. en vlug door naar een nieuwe ronde.
Ja hi hi heb wel last van me onderbuik dus zo ik ree net onderweg naar de winkels kwamen er toch 3 politie auto's met sirene aan en een ambulance en uuh ik kon nergens heen
Echt bale! Bij mij waren het ook indroogstrepen, het heeft vandaag doorgezet Volgende ronde is onze ronde
he meiden hoe is het. dus we moet toch nog even wachten tot dat we op de roze wolk mogen zitten. deesi wat jammer zeg. nou het is zo gek he ik heb wel last van bloed verlies maar toch heb ik nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben gek toch. het kan helemaal niet.
Vanmorgen test gedaan en weer meteen een dun streepje. En net toch ongie geworden, althans verlies best wel veel bloed, maar het is wel anders als normaal, heel licht/roze bloed, zonder stolsels of wat dan ook. Normaal is het bij mij stuk donkerder rood en dan echt stolseltjes. En nu dus dit Kan echt wel janken. En nu zit er ook nog eens een verschil van 27 tot 41 dagen in mn cyclus.
nou meiden we hebben de eerste die op de roze wolk mag zitten en dat is goofychick. geniet er lekker van