Heey meiden als jullie het goed vinden, klets ik met jullie mee! Ik heb in feb, maart en april een posi test gehad. helaas werd ik in feb te vroeg ongie, in maart een vmk en in april een week te laat ongie? En dan heb ik ook van die meiden in het topic met 4 dagen voor hun nod een dikke vette streep! grrr! Ik gun het ze van harte, echt 100%! maar geef mij ook zo'n streep Ik zal ook even bijlezen wat er allemaal al geschreven is! groetjes Zina
Hee Iedereen, Ik laat ook weer even wat van me horen. Allereerst Deesi wat ongeloofelijk klote dat je een negatieve bloedtest hebt....een hele dikke knuffel voor jou. Groofychick gefeliciteerd met je positieve test, doe mij zo'n test zeg Lindsey de mmm in? Fijn dat jullie geholpen worden en duim voor jullie (heb je trouwens mijn pb nog gelezen)? Hier is alles verder prima. Deze maand maar veel klussen letterlijk en figuurlijk we gaan 1 juni verhuizen en ik wil 22 mei een knal test zien Heb ik mooi een excuus om niet te hoeven verfen hihihi.... Kus
Hier is een foto van mijn test van afgelopen maand, ik kreeg al voorzichtige felicitaties, maar helaas, ik werd 7 dagen na mijn nod ongie? Nog gefeliciteerd trouwens groofy!
Ja idd gefeliciteerd Goofy, echt super leuk voor je En Zina echt klote, ik dus op de 6e dag na mn nod
Ja klote is dat he step! Vooral omdat je nu langzaam het idee krijgt, dat je zelf gewoon streepjes gaat zien! En elke keer als je een posi streepje hebt, kan je niet eens blij zijn voor jezelf, want het zecht dan weer niks. En het is nu verdorie al de 3e keer! grrr :x
meide ff een vraagje hoor (misschien verkeerde topic) heb ff jullie hulp nodig vriendin van mij heeft met 6 weken en 2 dg een miskraam gehad nu 4 weken later was baarmoeder schoon.. nu had ze net een vet posi test.. heeele dikke test moest toch al dunner en lichter worden... ze durft het niet te geloven. wil der zo graag helpe
zina jammer zeg step heb het ff niet gevolgd meis ben je ongi geworden?? jammer meide ik duimm voor jullie allemaaaaaaaaaaaaaal
ik ben na een miskraam ook schoonverklaard en was aan het wachten op menstruatie en na ruim 9 weken bleek ik toch weer zwanger!
ze had de dokter gebeld die zei dat ze ervan uit kon gaan dat ze zwanger is!!! en dat het hcg er binne 2 weken uit is... ze kan het niet geloven nog dan is het wel erg snel gegaan..hihih
Ja ben blij voor der hoor!! Ze kan het nog niet bevatten maarja als de dokter dat zegt zou ik het wel geloven maar ook een bloedtest doen. Afgelope vrijdag moest ze de Baarmoeder controleren oft schoon was en de gyn zei dat de eitjes aant rijpen zijn ofzo das wel raar vind ik....dan moet ze tog iets gezien hebben lijkt mij of ze had dIE ei die dag gehad en test nu zo snel al positief..
ja al meerdere keren maar helaas tot nu toe niks maar we zullen het zien. misschien vandaag weer test doen.