Hebben jullie dat wel eens gelezen day sommige vrouwen pAs met 12 weken positief testen weten jullie ook hoe dat kan
Ja maar soms maakt het lichaam net genoeg aan. En dan wordt er dus niks of nauwelijks hcg afgevoerd in de urine.
Snap ik ook niet dat vrouwen zo laat positief testen Heb ff nieuw topic geopend, ben wel benieuwd wat andere dames van de testen vinden.
Dat denk ik niet dees, want het wordt alleen niet afgevoerd in de urine, dus als het wel op peil is moet het ook in het bloed terug gevonden kunnen worden.
Hetzelfde als alle meiden hier die geen zekerheid hebben maar wel kwaaltjes dees, 50-50 En dat is incl. mezelf
Hallo Goedetijden is afgelopen.... Ik zal zo nog even bezig voor werk....aangezien ik ze me +uren aan het wegwerken zijn moet het thuis maar... Mijn 1e vmk was met 4w3d. Door condoom heen zwanger geworden. Februari was dat. Mijn 2e vmk was idem 4w3d april. 1e vmk nog voor echo geweest 2e niet omdat het precies hetzelfde was. Wel contact met huisarts gehad over telefoon. Ik ben in oktober gestopt met de pil. Ik was vrij vroeg op mijn 13e aan de pil gegaan vanwege puisten en zware ongesteldheid. Tot oktober 2009 dus. Ik had veel last van doorbraakbloedingen en moest stoppen van de huisarts voor een half jaar. Na mijn 1e vmk zijn we erachter gekomen na een week heftige emoties; Kut ik ben zwanger naar WHOEHOE wij zijn zwanger naar Kut ik heb een vmk gehad. Dat we toch wel graag een kindje wouden. Mijn verhaal
Jaira, dikke knuffel. idd even morgenochtend weer testen. maar snap je angst! We zijn er voor je! schrik me een ongeluk zeg met terug lezen!