In afwachting van een duidelijk streepje

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by flowertje, Apr 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jaira

Jaira Fanatiek lid

May 5, 2010
    1,840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuff terug meis! Tja, weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken maar ga maar weer van t ergste uit kan het altijd meevallen. Ben wel ff goed klaar met alles zeg..

2. visje84

visje84 Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,512
    0
    0
    NULL
    NULL
    apppie ook een knuf voor jou!! trouwens voor iedereen, jullie kinnen het allemaal wel gebruiken!

3. visje84

visje84 Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaira, voel je nog wel wat? en nee ik bedoel niet je kind maar van je klachtjes?

4. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    O jeetje wat een knuffelaars hier

5. visje84

visje84 Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,512
    0
    0
    NULL
    NULL
    zijn de hormonen dees haha

6. Jaira

Jaira Fanatiek lid

May 5, 2010
    1,840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijke dingen he Appie?! Van mij was in oktober en pas dan maar ben wel aardig genezen van dat testen voor nod zeg. Doe het echt noooit meer!:)

7. Jaira

Jaira Fanatiek lid

May 5, 2010
    1,840
    0
    0
    NULL
    NULL
    en kusje voor Dees;)

@ Visje: voel me eigenlijk hetzelfde als laatste dagen, vlagen misselijk en sinds vandaag dan dat ongi gevoel. Normaal heb ik ook ALTIJD gevoelige, lees zeer pijnlijke borsten en tepels voor nod, nu niets! Ja, 1 dagje iets gevoelige tepels maar anders zijn mn borsten net 2 harde opgezwollen bloemkolen die erg pijnlijk zijn...Ik ben en blijf een vaag geval;)

8. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Ik snap me lichaam gewoon niet ik ben gezond en dit nog nooit meegemaakt

9. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Knuffel voor iedereen:D

Ja moeilijke dingen allemaal.
    Jaira, goed dat je je zo insteld maar ik heb nog steeds goede hoop voor je ;)
    Deesi, ik duim nog steeds voor je ik zou je eerlijk zeggen ik ben nu al zenuwachtig voor je voor morgen :D

Hier geef ik de hoop op, baarmoedermond staat wagenwijd open en heb kramp in onderbuik....kom maar op duivels ik ga voor de volgende ronde

10. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Tnks appie lief van je

11. visje84

visje84 Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,512
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou jaira vooral na de vorige keer, vind ik het erg spannend voor je en ga echt voor je duimen! Ik hoop dat je een beetje kan slapen straks, want je zal je gedachten er niet af kunnen zetten denk ik.
    Ik ga morgen voor 1e gesprek naar de dokter vind ik al spannend haha. zal wel nergens over gaan maar voor mij is alles nieuw. Ik moet om 2 uur dus zal ook aan jou denken dees, jij moest ook rond die tijd toch?
    waar blijft zina nou met haar positieve test want die is echt wel zwanger als ik naar al haar klachten kijk.
    en perry en noekie, neem eens een korte cyclus kunnen jullie eerder testen haha... nee hoor gekheid maar zit de spanning er al een beetje?
    Klingel hoe gaat het?
    En ik heb al heel lang niks meer van twinkel gehoord jullie?

12. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Ja half
    3 moet ik
    er zijn brr

13. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Nou visje :p

Als jij nog eens aan je baarmoedermond voelt hoe die voelt en dat verteld dan krijg ik pas weer hoop:p

Als die zacht en open staat dan ben ik ook zwanger maar dat denk ik toch echt niet;)

Op naar de volgende ronde voor mij want ik zie het echt niet zitten.

Ja tinkelbell zie ik al een tijdje hier niet meer :(

Leuk dat je morgen een gesprek bij de huisarts hebt, ik heb ook nog geen kindje dus ik weet ook niet waar het over zal gaan haha! Een collega van mij verteld veel over haar zoontje nu half jaar denk ik en dan denk ik van; hoe weet je dit allemaal? En dat weet ik helemaal niet, maargoed dat zien we dan wel weer. Eerst maar eens zwanger worden :D

14. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Ja visje hoe voelt jou baarmoeder
    mond op dir moment ligt hij
    hoog of laag is hij hard
    of zacht ????

15. visje84

visje84 Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik voel nooit aan mijn baarmoedermond dus zou ook echt niet weten wat ik moet voelen en of dat verschilt. sorry zou je heel graag hoop willen geven maar ben een leek haha. Heel veel mensen om mij heen zijn ook zwanger of hebben al kinderen maar nu ik het zo zelf allemaal ervaar is het toch spannender en anders haha

16. Jaira

Jaira Fanatiek lid

May 5, 2010
    1,840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker spannend de 1e keer Visje, ik was bij onze 1e zo weer weg. Hij zei: leuk en pakte een briefje/verwijzing voor verloskundige en schreef kort, svp begeleiding. Heel leuk die eerste tijd, 1e x verloskundige, 2e x verloskundige: echo met als goed is kloppend hartje, ligt eraan hoe ver je bent of ze dat dan al kunnen horen.
    We hebben een spannende dag in vooruitzicht meiden!

17. visje84

visje84 Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja maar toen ik de asistent aan de tel had zei ze helemaal je krijgt een dubbel consult dan heeft hij even de tijd voor je. dus later dacht ik ook raar een dokter geeft toch alleen de verwijzing? nou jah... we zien het morgen wel en idd voor ons allen een spannende dag!

Noukie ik zat dus even verkeerd jij bent nu in de buurt van je NOD? sorry heb het lijstje even niet bij de hand.

18. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Ach jaaaaa

19. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165