Hallo Dames uit de Topic : ''Wie ook...NOD op Vaderdag---> 20 juni'' Hopelijk kunnen we hier verder kletsen,aangezien ons andere topic gesloten is Ga het lijstje nog even zoeken,kan die hier ook weer bijgezet worden.
Lijstje 13 juni: Laura81 (1e kindje, ronde3) 14 juni: Babbel81 (1e kindje, ronde 3) 16 juni: LiesHeems (1e kindje, ronde 4) 17 juni: Jen89 (1e kindje, ronde 4) 18 juni: Debstertjuh (1e kindje, ronde 3) 18 juni Debby82 (2e kindje, 6 maanden bezig) 19 juni: Siri (2e kindje, ronde 1 ) 20 juni: Aprill (3e kindje, ronde 2) 20 juni: Leentje78 (1e kindje, ronde 2) 20 juni: Twijfel (4e kindje, ronde 1) 20 juni: Flippo123 (1e kindje, ronde 9) 20 juni: WLE (1e kindje, ronde 5) 20 juni: Siepie (1e kindje, ronde 3) 21 juni: Chantal 2.e kindje, ronde 2) 21 juni: Mammatien(1e kindje, ronde 6) 22 juni: Bibi26 (..e kindje, ronde ..) 23 juni: Mamaloe26 (1e kindje, ronde 6) 25 juni: Sportmama (..e kindje, ronde ..) menstruatie / zwanger Zo bij deze..
Jeeh gevonden, kunnen we weer verder kletsen! Hoop dat de rest ook snel komt. Mijn lijf doet trouwens echt heel raar op het moment. Gisteren had ik ineens een lage temp en ik voeld allerlei ongi pijntjes, vanmorgen was mn temp weer omhoog en ik ben al bijna de hele dag misselijk Ik zou het liefst naar de winkel rennen en een test halen, dan weet ik tenminste iets. Maar ik wil zooooo ontzettend graag mijn man verrassen op vaderdag (als ik idd zwanger ben) dat ik toch echt wil wachten. Maar o, wat is dat moeilijk. Babbel, weet jij al iets meer?
Hey.... ik ben er ook weer, haha Ik had al een paar keer overal gekeken of iemand van ons een nieuwe tropic heeft gemaakt Ik ben niet veel hier geweest vandaag want wij zijn aan het verbouwen de komende weken ben ik er dan ook maar altijd even
Twijfel mooie stijging Misschien een idee om al eens te testen en met je man samen op vaderdag de digitale van clearblue te doen als verassing 8) Ik vind je kaartje hoopvol en je zit al op 14dpo testen meid, haha... ik duim voor je
o je zit al 14dpo... ga je het echt nog 5 dagen volhouden? Kan je niet stiekem testen en dan niet aan je man vertellen?
Zoveel zelfdiscipline heb ik echt niet! Als ik het eenmaal weet, dan denk ik dat hij het meteen aan me ziet. Nee, ik wil het echt voor vaderdag bewaren. En hem dan natuurlijk ook meteen erbij vertellen hoeveel moeite ik ervoor gedaan heb, om te wachten. Dat maakt het denk ik nog bijzonderder. (Ach ja, ik ben een hopeloze romanticus ) Het voordeel is dat hier in het dorp geen kv zit en ik er echt voor op uit moet om de test te kopen. Ws ga ik donderdag avond naar de stad en ik heb al met een vriendin afgesproken dat ik de test aan haar meegeef (ze zei: "met het bonnetje zodat ik zeker weet dat je er echt maar een heb gekocht" haha). Ze geeft hem dan zaterdag avond aan mij.
Jeeeeeeh!! Wat ben ik blij dat ik jullie gevonden heb! Kom ik uit mijn werk, lekker aan het bijlezen, zie ik dat het topic gesloten is . Maar gelukkig is er een nieuw (hoezo verslaafd? )
@ Twijfel: Knap dat je kan wachten! Ik heb nog steeds bruine afscheiding of bruin bloedverlies, kweet niet hoe ik het moet noemen. Erg vervelend en het maakt me onzeker. Ik ben wel vaak misselijk, maar dat komt misschien omdat mijn menstruatie er aan zit te komen.
Hoi allemaal, ik ben eind april gestopt met de pil i.v.m verschillende antibiotica's die ik moest nemen en we hebben besloten om hem verder niet meer te nemen. Wij gaan dus voor een eerste kindje 24 mei voor het laatst ongesteld geweest en rond 7 jun eisprong gehad. Nu afwachten... Zo te lezen zijn er nog meer mensen wie aan het afwachten zijn.. Succes allemaal.. Mag ik er bij komen in dit hechte groepje? groetjes
Echt veel reactie is hier nog niet, maar moet echt even mijn ei kwijt. Schoonzus van 10 jaar jonger kwam net even vertellen dat ze zwanger is. Ze dachten te kijken hoe lang het zou duren en natuurlijk was ze meteen in ronde 1 zwanger! Ook nog even haarfijn uitgelegd hoe dat gaat met de cylcus enzo, net of ik dat niet weet! Ik heb me een uur in moeten houden en blij zitten doen, maar toen ze weg was ben ik toch wel flink in huilen uitgebarsten. Niet dat wij nou zo lang aan het proberen zijn, maar zij krijgt nou echt ALTIJD wat ze wil!! En nu dus ook weer! Ook nog ruzie met mijn man, omdat hij zo lekker tactloos was. Een k***e avond dus! Op naar een vrolijkere dag en maar weer wachten totdat ik ongesteld word (ja, nu kan er even geen positieve gedachte meer van af).
leentje sterkte, ik ken dat. Vriendin van mij precies hetzelfde... altijd mazzel. Alleen heeft ze nu een keer pech, want ze wou perse een meid en krijgt nu een jongen. Vind het jammer voor haar.. maar je kan niet altijd alles krijgen zoals je wilt. 1 lichtpuntje, mocht het deze ronde raak zijn dan ben je lekker samen zwanger...
Hoi Meiden! Gelukkig, keb jullie weer gevonden!!! Ik heb vandaag nog enkele (licht) bruine "sliertjes" tijdens het plassen/bij het afwegen gehad (beetje onsmakelijk praatje, sorry haha) Kan haast niet wachten tot ik kan testen! Maar ben vast niet de enige!!!
Ik hoef niet meer te testen... sinds vanavond is het bloedverlies begonnen (ik heb mijn banner op morgen laten ingaan) Ik duim dat jullie allemaal positief testen
Leentje: dat is echt niet leuk nee. Vooral als ze jou dan ook nog eens uit gaat leggen hoe tempen werkt. Mannen snappen dat soort dingen helaas niet; ook die van mij kan op zo'n moment echt super verkeerd en ontactisch reageren. Aprill: Jammer, maar wie weet heb je komende maand meer geluk. Hoi 1988: welkom hier. Leuk dat je ook meekletst. Ik ga nu snel slapen, maar wilde toch nog even kijken hoe het hier was en of iedereen ons nieuwe stekkie al gevonden had. We missen er nog een paar, hopelijk komen ze ook snel.