in afwachting van een miskraam!!!!?

Discussie in 'Miskraam' gestart door madelief78, 5 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    mijn verhaal..

2 dagen voor mijn nod heb ik bruin en rose bloed verlies. 9 januari stopt het. meestal begint dan mijn echte ongi binnen een paar uur. maar er kwam niks. aan het einde van de dag een testje gedaan licht positief. zondagochtend een iets duidelijker streepje. nog wel steeds licht rose verlies dus erg onzeker. dinsdag test nog meer positief en clearblue geeft aan 1-2 weken zwanger.
    gelukkig stopt de rose afscheiding en kan ik een klein beetje gaan genieten van de zwangerschap.
    afgelopen woensdag volgens mijn telling 7 weken en 3 dagen zwanger krijg ik weer rose verlies. De verloskundige gebeld en we kunnen meteen komen. de uitwendige echo laat een vruchtzakje zien van 5 weken de verloskundige draait het echo apparaat en zegt zo is het 6 weken. haar conclusie het zegt nog niks maar het klopt ook niet helemaal we wachten 2 weken af en dan doen we nog een echo. dat wilde ik echt niet en heb om een inwendige echo gevraagd op het ziekenhuis. gelukkig konden we daar woensdagavond nog terecht. helaas was er inwendig niet veel meer te zien. ook een vruchtzakje van 5 -6 weken en geen vruchtje te onderscheiden.
    de gyn maakte zich nog niet zo'n zorgen over de echo maar wel over het bloedverlies. daar maakte ik me iets minder zorgen over omdat ik in mijn eerste zwangerschap ook bloedverlies heb gehad rond de tijd dat ik weer ongi moest worden en dat is heel goed gegaan. ik maakte me meer zorgen om de echo want bij mijn zoontje hadden we met 6 wk en 1dg een vruchtje in beeld en hartactie.

sinds gisteravond heb ik iets meer bloedverlies en bruinverlies. het vreemde is alleen bij afvegen, niks op mijn maandverband en soms stopt het ook. ook heb ik krampen net of ik ongi moet gaan worden , niet echt pijnlijk. alles wijst erop .. het is niet goed..
    ik heb wel nog steeds zwangerschapsverschijnselen maar dat blijft denk ik zo tot het vruchtzakje komt. ik hoop dat het snel doorzet en we het snel achter de rug hebben..
    woensdag hebben we een afspraak bij de gyn om te kijken hoe het er dan voorstaat.
    mijn man heeft nog hoop maar ik helemaal niet meer....

kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten als het door gaat zetten?

2. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Daar heb ik geen antwoord op, maar wil je wel heel veel sterkte toewensen.

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hè wat naar zeg Jolan.

Wat je kan verwachten is heel verschillend. Net zoals de ene bevalling anders is dan de andere is dat ook met miskramen. Dit is mijn persoonlijke ervaring, maar ook wat ik om mij heen hoor en lees.
    Mijn 1e miskraam heb ik als erg pijnlijk ervaren en bij de 2e was dit echt minder.

Ik wil je heel veel sterkte wensen, met het lichamelijke, maar zeker ook met het geestelijke.

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    heel veel sterkte, snapt dat je in spanning zit nu..
    hoop écht dat het nog goed is en blijft gaan!

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

6. Liertjuh

Liertjuh Lid

6 mei 2008
    87
    0
    0
    Drenthe
    Ik kan je er ook geen antwoord op geven. Wil je wel veel sterkte wensen.

7. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    bedankt voor jullie lieve woorden.

morgen heb ik de echo en vind het erg spannend. ergens blijf ik een sprankje hoop hebben al weet ik dat het nog steeds niet goed zal zijn.

8. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    zometeen om half 12 echo. ik heb alle hoop opgegeven en ga er vanuit dat het niet goed is. ben benieuwd hoe het dan verder gaat lopen. mijn eerste keus is om het zelf te laten komen maar ik weet niet hoelang ik dat vol houd met alle zwangerschapskwaaltjes.
    ik zal iig blij zijn als we zo zekerheid hebben dat het niet goed is. want dat sprankje hoop maakt me alleen maar onzeker.

9. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Kan me voorstellen dat je gedachten nu alle kanten op vliegen. Hoop blijf je toch altijd houden, tot het tegendeel bewezen is. Je weet het nooit. Heel veel sterkte om half 12.

10. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik herken de onzekerheid maar al te goed. Ik hoop dat je ondanks je slechte gevoel toch nog goed bericht hebt gehad tijdens de echo vandaag.

11. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    helaas slecht nieuws.

de echo liet nog steeds een vruchtzakje zien van 5-6 weken en een dooierzakje. geen groei.
    ik heb gekozen om af te wachten. volgende week hebben we nog een echo en een afspraak om te kijken hoe het er dan voor staat.
    ze waren heel erg lief voor me op het ziekenhuis.
    de arts assistent heeft alles goed uitgelegd en was heel lief voor me. toen ze zag dat ik mijn tranen aan het inhouden was zei ze dat ik best even mocht huilen en verdriet er van mocht hebben.
    ben wel een klein beetje bang wat me te wachten staat. ik hoop dat het snel komt en dat ik niet te veel pijn heb.
    ik ben verdrietig maar denk / hoop ook dat ik het meeste vorige week al heb gehad omdat ik toen ook al diep in mijn hart wist dat het niet goed zat.

ga vanavond iig een heerlijke biefstuk eten en een rosetje drinken en dit weekend flink carnaval vieren en vooral genieten van mijn gezin.

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    :( jij ook al... Tsja ik kan eigenlijk niets typen want woorden schieten toch te kort.

Veel sterkte..

Deel Deze Pagina