Hele verlate menstruatie of miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by santje25, Feb 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. santje25

santje25 Lid

Dec 29, 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben echt in de war nu. Ik heb hier al verschillende berichten geplaatst omdat mijn menstruatie maar niet wou doorzetten en ik al meer dan een maand overtijd was. 3 zwangerschaps testen waren negatief. Maar nu had ik vorige week wat rare krampen onderin mijn buik (het leek niet op menstruatie krampen) toen ik naar de wc ging was er bij het afvegen licht roze bloed te zien. dit was alleen bij het afvegen. Toen 3 dagen later had ik bruinverlies. en gister kreeg ik hele hevige krampen(zo hevig heb ik het nog nooit gehad) ik werd er misselijk van ik ging naar de wc en verloor helder bloed het drupte eruit om het zo maar te zeggen. Paar uur later verloor ik ook allerlei stolsels en veel bloederig slijm. De krampen kwamen elk uur heel hevig terug. paar uur later nam het weer wat af maar vannacht werd ik weer wakker kotsmisselijk van de pijn en verloor weer wat stolsels en propjes en heel veel bloed. 3 keer meer dan een normale menstruatie. Ook deze krampen heb ik niet eerder gehad. Die krampen zijn zo hevig dat het tevens net lijkt of ik aandrang heb om naar de wc te gaan.

Is dit nu gewoon een verlate menstruatie die heel hevig is? of is dit een vroegtijdige miskraam wat misschien zou kunnen verklaren waarom die zwangerschaps testen steeds negatief waren omdat de hcg waarde niet hoog genoeg was? Moet ik naar de huisarts hiermee? Ik wil namelijk nooit zo snel naar de huisarts gaan omdat ik altijd denk: het zal vast wel meevallen. Maar ik maak me toch wel beetje zorgen omdat ik dit hevige bloedverlies nog niet eerder ken. Het gekke is dat toen ik die roze afscheiding had week hiervoor mijn borsten niet meer gespannen waren en mijn tepels ook niet meer gevoelig waren.

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Klinkt allemaal wel heftig meid ....Ik zou ff contact opnemen met je huisarts , die kan je misschien doorverwijzen naar een gyneacoloog en kunnen ze misschien kijken of je baarmoeder schoon is .........kknfffffssss

3. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ja is moeilijk te zeggen.
    het kan best een miskraam zijn.
    ik zou idd toch wel naar de huisarts gaan deze keer.
    even laten nakijken. succes

4. santje25

santje25 Lid

Dec 29, 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja vannochtend kwam er weer veel slijm en rare stolsels uit en ook een groot ovaal vliesje wat doorzichtig en hard was. ik ben ontzettend duizelig aan het worden van al het bloed verlies. ik ga morgen de huisarts bellen als het niet minder word

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    klinkt toch wel als een miskraam ...ik zou ook ff na laten kijken ..

6. mama3x

mama3x Lid

Jan 22, 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    het klinkt inderdaad als een miskraam, als je op internet zoekt heeft het alle kenmerken hiervan. Krampen, stolsels veel bloedverlies en afnemende zwangerschapskwaaltjes..
    Als ik jou was zou ik inderdaad morgen toch even met je ha bellen.
    Je was al een aantal weken heen en dan kan hij even aangeven of je je nog verder moet laten onderzoeken.
    Succes ermee!

7. santje25

santje25 Lid

Dec 29, 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    De krampen zijn nu na 5 dagen weg en ik verlies nog maar een heel klein beetje bloed. Ik denk dus dat het nu over is. Ik vraag me af of het zin heeft om nog naar de huisarts te gaan... Het bloeden is immers bijna helemaal over nu en ik heb zoveel bloed stolsels en slijm en dus ook het vruchtje verloren (althans het ovale harde vlies waarvan ik aanneem dat dat het vruchtje moet zijn geweest) het bloeden was zo erg dat ik met 2 maandverbandjes in moest lopen dat ik niet denk dat er nu nog wat achter is gebleven...

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zou toch ff bellen , dan weet je het zeker .... Bel je niet en je krijgt koorts moet je wel gelijk aan de bel trekken ..

Share This Page