In afwachting van onze 3de miskraam...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Annemiek1975, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een vervelend nieuws Annemiek! Ik wil je morgen sterkte wensen bij de curettage en het verwerken van het verdriet. Fijn dat je in ieder geval zo'n steun aan je man hebt!

2. Matilde

Matilde Lid

17 mei 2009
    52
    0
    0
    Heel veel sterkte morgen.
    Neem de tijd.
    Liefs

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Annemiek, hoe is het nu met je?

4. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Laten we zeggen naar omstandigheden goed.
    De ingreep is prima verlopen en ik heb gelukkig geen pijn.
    Ben wel nog erg moe, maar dat komt natuurlijk door een combinatie: de narcose, de emoties en de nog steeds aanwezige hormonen.

Het eerste wat ik deed toen ik wakker werd was huilen. Het was echt het definitieve einde van deze droom. Hopelijk komt er snel weer een volgende droom. We hebben wel het advies gekregen om 1 ronde af te wachten aangezien de eerste ronde meteen zwanger raken na een curettage bij de statistieken aangeeft de kans op een miskraam groter te zijn.
    Dus we wachten maar rustig af.
    Voordeel is dat we dan hopelijk ook een beetje inzicht in de cyclus hebben.
    Het vruchtje is naar een lab gestuurd voor onderzoek, schijnt hier de normale procedure te zijn, maar de gyn zag er zo op het eerste gezicht geen rare dingen aan.
    Ook word naar de resus factor van mij het het vruchtje gekeken.

Ik heb vandaag heerlijk op bed gelegen en me lekker laten verwennen. En de komende dagen doe ik gewoon waar ik zin in heb. Ik merk dat ik vooral erg num ben.... gevoelloos, maar dat zal wel bij het verdriet horen.

Liefs Annemiek

5. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Gelukkig is de ingreep goed verlopen. Begrijpelijk dat je nog moe bent, je hebt net een operatie gehad en het is niet niets wat je nu weer meemaakt.

Heel veel sterkte de komende periode, laat je maar lekker verwennen. Dikke knuffel

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Nogmaals heel veel sterkte Annemiek! Ik herken wel het 'num' gevoel, volgens mij gaat de verwerking echt in fases: ongeloof, verdriet, berusting/lam geslagenheid, boosheid (het heel oneerlijk vinden), angst/onzekerheid voor de toekomst (of het ooit wel gaat lukken) en weer verdriet en jaloezie als je andere zwangeren ziet. Tenminste zo gaat het een beetje bij mij. En ik ben nu weer heel optimistisch en vol vertrouwen naar de toekomst. Gek he hoe dat gaat....Nou meis, sterkte. Laat je inderdaad maar heerlijk verwennen, dat heb je verdiend!

Deel Deze Pagina