hallo op 4 weken en 6 dagen had ik een echo (ivm meerdere mk en 1bbz) er was toen een zwangerschapsring te zien en mijn hcg waarde was 1607 3 dagen later, (vorige week maandag) 5.2 weken was mijn hcg 2700 en was er een vruchtzakje te zien van 8mm vrijdag 4 dagen later moest ik weer terug om te kijken ze doet de inwendige echo erin en een lege baarmoeder?! vruchtzakje nergens meer te bekennen bloed geprikt en hcg was 2950, wel nog 250 gestegen maar niet verdubbeld maar ook niet gedaald.. ik vroeg waarom we het vruchtzakje dan niet meer zagen, ze zei hij is waarschijnlijk in elkaar gestort omdat hij al leeggelopen is en dan zie je dit niet op de echo ze zei dat ik heel snel een bloeding kon verwachten, aankomende vrijdag moet ik terug naar het zk voor een echo en om bloed te prikken ik heb nog steeds geen druppel bloed, afscheiding oid verloren geen krampen of andere tekens helemaal niets behalve dat ik nog juist heel veel klachten heb, ochtendmisselijkheid etc zou het dan toch echt klaar zijn?
Wat een raar verhaal joh! jeetje! Kan het niet zijn dat je bm beetje naar achter gekanteld is en dat het daarom niet zichtbaar is op de echo? Ik hoop dat wanneer je teruggaat dat het er gewoon nog zit en dat ie gewoon kiekeboe aan het spelen was! Sterkte met afwachten!
Wat een vreselijk verhaal! Ik kan je je zorg heel goed voorstellen. Volgens mij kan het ook zo zijn dat ze het "per ongeluk" niet gezien hebben, dat lees ik wel vaker hier, dat ze dan een week later terug komen en alles is in orde. Maar je HCG is op zich wel misschien zorgwekkend; na 4 dagen zou hij toch wederom verdubbeld moeten zijn. Volgens mij is de enige remedie afwachten... Vreselijk, maar je kunt niet veel anders denk ik. Ik wil je heel veel sterkte wensen, ik weet hoe het is om een miskraam te krijgen en in onzekerheid te zitten, ik heb het zelf al vaak meegemaakt helaas.
Ik heb dit nog niet eerder gehoord. Maar je hCG op zichzelf is al ernstig genoeg. In 4 dagen zou je hCG meer dan verdubbeld moeten zijn. Een stijging van 'maar' 250 is niet voldoende en niet hoopgevend. Sterkte!
Bedankt dames Ik ben ma op di nacht met spoed geopenreert aan een Bbz Mijn eileider was gescheurd ( rechts) en is samen met het vruchtje verwijderd.. Dus het is dan toch geen vruchtzak geweest wat ze dan in eerste instantie hebben gezien denk ik M'n linker eileider zag er ook niet zo best uit Hij was opgezwollen , ze denken dat hij verkleefd is maar dat gaat ze over 6 weken onderzoeken
dankjullie wel het lichamelijk herstel gaat goed alleen het trekt en steekt erg bij mn navel veder ben ik toch wel zenuwachtig aan het worden over de linker, dat is nu even mn enige hoop ja ivf zou nog een optie zijn maar dat is ook weer een grote stap
Jeetje heftig hoor meid.. Hoop voor je dat de linker opknapt en het volgende x wel goed mag gaan, sterkte ermee