Hallo dames, Graag wil ik het volgende kwijt, wie weet zijn er mensen die hier eens ervaring mee hebben gehad? Ik weet dat jullie geen artsen zijn, maar vindt het wel prettig om het van me af te schrijven. Het zijn wel spannende weken. Normaal gesproken ben ik aan de pil(regelematig, kan de klok erop gelijk zetten), maar ik ben in de laatste strip 23-5 tot 10 juni een aantal pillen vergeten(3 dagen door weekend weg en pil vergeten mee te nemen). Daarbij gebruikte ik die periode medicijnen, waarvan de huisarts zegt dat het geen invloed heeft op de pil, maar de apotheek zegt inmiddels van wel. Ik werd 12 juni niet ongesteld. Die weken zwangerschapstesten gedaan, maar allen negatief. Huisarts gebeld en situatie uitgelegd, maar moest maar gewoon even afwachten. En adviseerde om inderdaad niet meer aan de pil te beginnen, tot er duidelijkheid was. Op 27 juni ben ik gaan bloedprikken, omdat er nog steeds geen ongesteldheid kwam, maar ik natuurlijk wel allerlei kwaaltjes kreeg(hoezo tussen je oren?). Deze bloedtest was negatief. De huisarts zei dat het dan waarschijnlijk toch een keer overgeslagen was, maar dat het dan de volgende periode wel kwam. Kon iedereen wel eens gebeuren. Nu had ik 3 juli weer ongesteld moeten worden, maar nog steeds niets! En op een of andere manier heb ik zo´n gevoel, dat die ongesteldheid er ook niet komt. Maar ja, waarschijnlijk zit dat tussen mijn oren. Ondanks dat ik nog aan de pil was, is een kindje erg gewenst voor ons! Nu heb ik 19 juli een afspraak in het ziekenhuis voor een inwendige echo. Ik vind het ontzettend spannend en weet niet wat ik er van moet denken. Wat als ik inderdaad niet zwanger ben?(wat ik ook hoor te denken, gezien de negatieve testen). Wat zou het dan wel kunnen zijn? Pff sorry voor het lange verhaal, maar het is zo´n spannende tijd! GR MHA
haay! ik heb dat dus ook alleen zonder de pil! Wel goed dat ze bij jou bloed hebben getrokken , bij mij namelijk niet ik moet nog 3 maanden wachten zeggen ze tegen mij. succes! Groetjes , Esmaralda
Phoe das spannend! Ik denk eerlijk gezegd dat je lichaam een beetje in de war is en dat je niet zwanger bent... Sorry... Maar ik ben natuurlijk geen dokter he! Zie dat hetbwelmzeerbwelkom zou zijn dus ik hoop voor je dat het wel zo is! Succes met wachten en met de echo!
Ik zie dat het topic verplaatst is, ben nog niet helemaal goed op de hoogte van hoe alles hier werkt haha. Ik ga er ook vanuit dat ik niet zwanger ben. We moeten maar afwachten tot 19 juli. Zie enorm tegen die inwendige echo op pff...
Inwendige echo valt mee hoor! Probeer alleen je spieren daar een beetje te ontspannen, als je gaat knijpen voelt het niet zo lekker aan. Weet dat het misschien makkelijker gezegd dan gedaan is, zeker vooraf, maar als ze eenmaal gaan beginnen en bezig zijn, probeer er dan iig nog een keer aan te denken en te doen... Bij je eigen profiel hier op t forum kun je naar je berichtgeschiedenis en daar kun je dus ook altyd de door jouw geschreven berichten en gestartte topics makkelijk terug vinden
Denk dat het onwaarschijnlijk is dat je toch zwanger bent. Omdat je vaker en vooral met een paar weken er tussen getest bent. Hoewel ik bij mijn zoontje blij verrast werd. Had MK (pil vergeten, gewenst zwanger)met nog veel bloed in BM. Toen besloten dat we niet meer wilde wachten. Volgens gyn moest dat bl eerst weg voor het weer zou lukken. Zou een paar cycli duren. Vervolgens 4w later niet ongesteld, keertje of 6 neg getest (gedurende 2w). 8w na MK weer getest: posi. Dag later veel bloedverlies dacht VMK. Ronde daarop positief getest. Twijfelde,HA geweest, doorverwezen voor echo en bleek al >12w zwanger Dus het was de eerste ronde wel raak ondanks de negatieve testen. Maar ik zou als ik jou was er van uitgaan dat het gewoon even duurt voor je cyclus op gang komt.
Hee MHA, Je hoort wel eens vaker dat het hcg hormoon een tijdje op zich laat wachten en dat het dus bij het testen niet zichtbaar is. Maar het kan natuurlijk ook nog de andere kant op. Aan mijn bericht heb je niet zoveel maar wou je in ieder geval even succes wensen. Liefs, zomerrr