Nou lekker dan, ik ben nog niet veel verder gekomen met het onderwerp (voor het nemen van een 2e kindje) alleen nu is t zo we hebben deze maand wel geklust maar met condoom, hij steld het wel langer uit om hem te gebruiken vaak voor hij komt doet ie m snel om, das niet slim haha als je geen 2e wilt, voor mij is dit natuurlijk wel hoopvol, maar het probleem (nou ja probleem) is dat ik 6 juli ongesteld had moeten worden, en ik nu dus 2 dagen overtijd ben, ik durf niets te denken of te voelen omdat ik al eerder dacht dat t zover was en dat dus niet zo bleek te zijn, ik heb verder geen ongesteldheid symtomen, ben alleen sinds 1 dag aan de dunne (sorry voor t taalgebruik) en vanacht heb ik heel onrustig geslapen en veel gezweet, ik moet dit weekend van mezelf afwachten om te testen, maar het is zo moeilijk......brrrr
Nou heb gisteren getest op dag 34 terwijl ik een cyclus heb van gemiddelt 32 en zoals ik al dacht negatief. En vandaag nog steeds geen spoor of gevoel van ongesteldheid snap er niks meer van
dag 36 en nog steeds niets alleen af en toe buikpijn ik durf niet eerder meer te testen als woensdag dan ben ik precies een week overtijd