Hoi allemaal, We hebben een vakantie geboekt naar een hotel all-in en wij hebben bewust voor een familiekamer gekozen zodat ons zoontje in alle rust kan slapen. Deze kamer is daarom wel duurder 300 euro voor 10 dagen. Wat zou jij in dat geval doen. De duurdere optie of dan maar de goedkopere optie: een tweepersoonskamer met babybedje erin? groetjes vruchtje
Niet vanwege het geld, maar gewoon omdat ik ons meisje bij ons wil hebben nu ze nog klein is: in een campingbedje op onze kamer. Dan maar lekker op tijd naar bed, beetje lezen, filmpje kijken op laptop of heerlijk op het balkon zitten.
Dan dus de duurdere optie voor ons! Ik zou namelijk wel een aparte kamer voor onze dochter willen. Of het moet zo zijn dat je een woonkamergedeelte en een slaapgedeelte hebt. Dan zou je nog kunnen overwegen om wel op1 kamer te slapen. Maar heb je 's avonds wel lekker nog de vrijheid om tv te kijken, te praten, te lachen etc... Toen onze dochter 6 maanden was zijn wij naar een apartement in Duitsland geweest, ook hier had ze al een eigen kamer. Over 4 weken gaan we wintersporten, dan slaapt ze wel bij ons op de kamer, omdat dit gewoon niet anders kan (we zijn met teveel mensen). Maar dan hebben we wel gewoon een aparte leefruimte. Maar onze dochter ligt ook al vanaf dag 1 op d'r eigen kamertje!
We zijn 2 keer geweest afgelopen jaar...1 keer toen Damien 1 jaar was en ik keer met 1,5. Hij heeft 2 keer naast ons geslapen, de eerste keer ging hij gewoon slapen en konden wij lekker op balkon zitten. maar de laatste keer ging hij pas slapen als wij ook echt gingen slapen haha. Voor de zomer toch kijken voor een aparte kamer, maar als het niet zo is vind ik t ook prima!
Wij hebben één keer een vakantie geboekt in een appartement met één kamer, een minikeukentje en een badkamer... Dat nooit meer. Dan liever wat duurder, maar een eigen kamer voor J. We hadden haar bedje in de keuken gezet, maar er zat een glazen deur tussen de kamer en de keuken, dus dat was ook geen succes... J. heeft echt een kamer zonder prikkels en helemaal zonder mensen nodig om in slaap te kunnen vallen. Een volgende keer zullen we dus zeker zorgen voor een aparte slaapkamer (kan bv. wel één slaapkamer voor ons en haar samen zijn als er nog een aparte woonkamer is).
nu doen we met minstens 2 slaapkamers, toen de oudste 1,5 was zijn we in een 2 kamer app geweest en lag ze dus bij ons en konden wij nog ff lekker buiten zitten of tv kijken oid. afgelopen zomer waren we in disney en dus een hotel mert zijn 4tjes op een kamer dat was niet alles hoor verplicht vroeg je nest in met de kids. dus nu zijn we idd ook op zoek naar een groter maar alle goedkope zijn natuurlijk allang volgeboekt grr hahaha zijn ant zoeken in oostenrijk
Ik ben achteraf toch heel blij dat we voor hem een aparte kamer hebben. Wel iets duurder, maar hebben we zelfs ook wat
Apart zou ik ook zeggen. Eén keer niet gedaan, maar vond dat niet fijn. Sindsdien altijd eis dat er minimaal 2 slaapkamers aanwezig zijn.
Hier ook altijd apart. Mijn zoontje vindt het anders veel te gezellig als we samen op een kamer slapen en wordt ook een stuk vroeger wakker. Wat wel scheelt is als je inderdaad een aparte woonkamer hebt. Als wij met hem op 1 kamer slapen kunnen we bijvoorbeeld ook de tv niet aanzetten, want dan gaat hij gewoon meekijken. Dus dat betekent in ons geval om 7 uur naar bed. Tja, dat vind ik geen vakantie.
Heel graag een eigen kamer! Thuis hebben allebei onze meiden vanaf het 1e begin op een eigen kamer gelegen......ik kan niet slapen als ze naast me liggen (iig niet als baby) Overigens was het idd ook wel eens een huiskamer/slaapkamergedeelte. Dan lag onze oudste (toen enige kind) in de huiskamer en wij in de slaapkamer. Afgelopen zomer lagen de 2 meiden samen.
wij hebben nu ok lekker een app met 3 slaapkamers geboekt jee ben dr helemaal blij mee allemaal een eigen kamer dus geen gedoe en nog voor een mooi prijsje ook omdat we net een weekie na het hoogseizoen gaan
En naar welke accommodaties (naam en plaats/land) gaan jullie dan? Wij zoeken ook een familiekamer (met dus een slaapruimte voor onze kleine) of een 2- of 3-kamerappartement. Wel leuk om te weten waar jullie dan voor hebben gekozen. Hoop op jullie reacties!
Wij hebben gekozen voor hotel Ali Bey Park in Side, Turkije. Via kidsworld geboekt. Je zou ook kunnen kijken voor een aparthotel
we zijn een keer naar parqeu cristobal in playa de ingles op cran canaria geweest was dus een bungalow. ik ga echt niet in een hotel kamer zitten met kids dat was vor 4 dagen disney al erg haha. nu gaan we naar app veronika in westendorf oostenrijk
Absoluut een aparte slaapkamer in een hotel. Ik wil altijd minimaal 2 ruimtes hebben op vakantie (dus bij een apartement een woonkamer+slaapkamer of in een hotel 2 slaapkamers) omdat ik gewoon lekker mijn ding wil kunnen doen als mijn dochter slaapt. Als wij in dezelfde ruimte zouden moeten zijn als waar zij op dat moment slaapt zou er geen lichtje aankunnen oid