Hallo, Ik vroeg me af wie er ook in augustus 2006 gestopt is met de pil!? Misschien is het leuk om ervaringen e.d. uit te wisselen. Ik heb 21 augustus mijn laatste stopweek gehad en ben nu nog bezig met mijn eerste cyclus. Ja je leest het goed, die loopt erg uit! Zit nu op dag 49.... Maar hoe zit het bij jullie, al zwanger of nog druk bezig etc. etc. Ik ben benieuwd! Ik blijf deze hele periode nog lekker klussen en over een paar weken doe ik gewoon weer een zwangerschapstest, mocht ik dan nog niet ongi zijn! Nou ik hoor het wel....?
Jeetje marsab das een lange cyclus zeg ! Het komt vaker voor dus in dat opzicht hoef je je geen zorgen te maken. Ik ben zelf op 9 augustus 2006 gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus was 32 dagen ... Ik zit nu in mijn tweede ronde. Ik heb niet het idee dat het raak is dus ik denk dat ik volgende week weer ongesteld wordt. Ik vond het wel prettig dat het weer snel gewoon op gang was. dat voelt goed. Ik hoop dat jouw ongesteldheid ook snel doorkomt of dat je een positieve test in je handen hebt ... -X-
Hee Tinky, ik heb ook op 9 augustus m'n laatste pil ingenomen. Daarna gewoon ongi geworden en heb nu een cyclus van netjes 28 dagen.
Ik ben ook bezig met de tweede ronde, mijn cyclus loopt ook errug uit.. bah. De eerste was maar 32 dagen. Nu zit ik al op 39 dagen.... snap er niets van er is ook geen teken dat ik ongie zou worden. heb al twee testen gedaan maar steeds negatief. Ik hoop maar dat het snel komt en dat hoop ik ook voor jou of niet, maar dan wel met een posi test!
hallo marsab ik heb mij pil netjes afgemaakt in sept 2006 en ik ben de 12 sept ongi geworden.en nu precies 28 dagen later weer ongi.ik ben best wel blij dat ik weer een normale cyclus heb.maar kom op dat gaat bij jou ook gebeuren bij de een duurt het gewoon langer als bij de ander.en jou lichaam moet er ook aan wennen.je bent gewoon aan het ontpillen meid komt goed joh groetjes
Ja thnx! Het zal ook wel goedkomen, maar je hebt je er gewoon op verheugd, en dan komt er dit op je pad.... Dat is dan even een tegenvaller! Maar we begin idd nog maar net, dus het is gewoon een hele spannende tijd, waarin je erg veel geduld moet hebben! Laat me weten wanneer en hoe het met jullie loopt!
Iedere keer dat ik ben gestopt met de pil ging het keurig weer voort na 28 dagen.. maar nu vlederjaar oktober gestopt en iedere maand een maand of langer overtijd en maar weer niet zwanger.....SNIK!
ik ben juli 2006 gestopt met de pil en nu heb ik een cyclus van 25 dagen gehad en een van 29. ik weet niet of ik nu van 25 of van 29 dagen uit moet gaan!? wie weet dat? groetjes uit twente
hoi, ook ik ben in augustus gestopt met de pil, om precies te zijn heb ik 28 augustus mn laatste pilletje genomen. 28 september werd ik keurig ongi, met de bijbehorende buikkrampjes (die ik al kende van toen ik de pil nog wel slikte). daartussen zaten dus 27 dagen, 25 oktober moet ik dus weer (of niet ?) ongi worden. moet zeggen dat ik me dr niet zo heeeeel erg mee bezig houd, wil het wel heel graag hoor, maar het spookt (gelukkig) niet dag en nacht door mn hoofd. ben ook fulltime aan het werk, dus kan er ook niet constant aan denken.
hay hay Ik ben ook gestop in augustus.. heb netjes na 26 dagen mijn 1e ongie gehad.. Jij zit al ver daar boven.. maar je hoord hier meiden die al zo lang w88.. Nou succes meid!
Hee Marsab, Ik heb 28 aug. mijn laatste pil geslikt en ben ook nog steeds niet ongesteld! (zit nu op dag 38). Ik had voor de pil een cyclus van 28 dagen. Ik hoopte dat dit nu weer direct zo zou zijn.. helaas. we zitten dus in hetzelfde schuitje. 3 sept. was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid (onttrekkingsbloeding door de pil) en ik hoopte dus rond 30 sept. ongesteld te worden, niet dus.. wel had ik na 14 dagen (tellend vanaf 1e dag, laatste ongesteldheid) krampen in mijn baarmoeder. Ik heb ook al getest (3 okt. en afgelopen zondag) maar steeds negatief.. En jij? Groetjes, Boukje
ik ben ook in augustus gestopt en had natuurlijk het idee dat ik gelijk zwanger zou zijn en supervruchtbaar zou zijn. maar helaas niet dus.... mijn eerste cyclus duurde 42 dagen en ik was nog nooit zo blij met de nu is het weer wachten of toch niet.... we proberen nu om om de dag te klussen. vorige cyclus had ik een paar dagen flink veel slijmerige afscheiding maar dat ben ik deze cyclus nog niet tegen gekomen, ja wel iets maar dat was na 1 toilet bezoek. ach ja we wachten gewoon af wat er gaat gebeuren. ik ben zowiezo al lang blij dat ik nu al gestopt ben met de pil. een jaar geleden waren we er nog niet aan toe en nu gelukkig wel! dames veel succes!
Nee, mijn testen zijn ook steeds negatief! En ik heb de arts gebeld en die zei: Ja maar het is ook nog maar oktober he?! Toen dacht ik ja, en? Ik wacht al wel 22 dagen! Vorige week had ik ook 1 dagje wat bruine afscheiding maar ze zei, als ik jou was zou ik wachten op de echte bloeding. En ze zei ook, aangezien je zwanger wilt worden is het misschien aan te raden om ook echt te wachten op die eerste bloeding. Dan heb je zekerheid en kun je ergens van uitgaan. Nu is het allemaal onzeker en moet je zo nu en dan eens testen. En afgaan op zwangerschapskwaaltjes. Tis wat je zelf wilt... Nou ik dacht, straks duurt het nog een half jaar voordat het op gang komt (please not [-o< ) en dan tot die tijd niet klussen, no way! Ik denk altijd maar: niet geschoten is altijd mis, dan maar wat vaker testen!
nou idd, zo denk ik er ook over.. je kan wel wachten, maar wat nou als het anderhalf jaar duurt? (of langer ). ik heb nog helemaal niets van bloed oid gezien.. mijn ha reageerde precies hetzelfde.. ik moet geduld hebben, eerst maar eens afwachten, bla,bla,bla.. ze hebben wel geadviseerd om begin nov. weer te testen. (dit zou na mijn 2e NOD zijn, indien ik begin okt. ongesteld zou zijn geworden..). Ik let niet meer op symptomen etc. mijn ma heeft NERGENS last van gehad. Haar huid werd glanzender, net als haar haar.. dat was het enige.. nou, als ik de zwangerschapsgenen van mijn ma heb, dan merk ik er dus ook niets van.. ik laat mezelf niet gek maken, we klussen gewoon rustig door (zo af en toe) en we zien het wel... wanneer ga jij weer testen?
Aangezien ik vorige week die super kleine "bloeding"/ afscheiding had, ga ik over 1 week testen (2 weken erna) Misschien was het toch iets (eisprong of toch ongi? ofniets.... ) Maar dan heb ik een houvast. We hebben wel geklust rond die tijd dus..... Ik laat het je weten! En gewoon door blijven klussen natuurlijk!
yep, blijven klussen.. kan het geen bloed van de innesteling geweest zijn? ik wil je niet gek maken hoor, maar dat zou natuurlijk geweldig zijn! goed, we houden elkaar op de hoogte!
Nou als dat zo zou zijn! Dan kan mijn week niet meer stuk! Dat is dan bijna te mooi om waar te zijn...Maar ik wacht toch geduldig af tot het weekend!
Hallo meiden, Wij proberen sinds juli zwanger te worden. Maar ik ben al sinds maart gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus heb ik niet geteld maar dat zal zo rons de 50 dagen hebben gelegen. (ja bij het pilgebruik nthield ik nooit wanneer ik ongi was geworden) Mijn Cyclus werd toen elke maand wat korter tot 22 dagen. Vorige maand had ik een positieve test maar 4 dagen later werd ik toch ongesteld. Meiden ik hoop dat jullie snel ongesteld worden zodat je op kunt naar de volgende ronde ! Liefs linda
Dag meiden ik ben begin Maart gestopt met de pil, en pas echt ongie geworden een paar maanden later, dus het kan een half jaar tot een jaar duren totdat je hormoonhuishouding weer op orde is. Ik heb ook al een miskraam gehad daar tussen. OP 25 augustus. Dus meiden het kan nog wel even duren voordat je echt ongie gaat worden want je lichaam moet het nu zelf regelen. Maar klus gewoon lekker verden meiden Geef je lichaam de tijd, het is geen robot. groeten jennie72