Ik ben nu in de tweede ronde na stoppen met de pil en vorige keer had ik een dag voor mijn eisprong (met temp opgespoord) de hele dag met vlagen wat steken in mijn buik en lies.... Kan dit ovulatiepijn zijn? Ik heb het nu namelijk weer en zit weer in mijn ei-tijd zeg maar.... Ik ben benieuwd wie zijn eitje voelt en hoe dat dan voelt.... Enneh... nog een detail maar ik lees dat als je ovulatiepijn hebt je dan nog net op tijd bent als je klust... maar hoe zit dat als je een dag lang die pijntjes hebt... wanneer ben je dan nog op tijd?
Hoi Brigitte, Bij iedereen voelt de eisprong anders aan. Bij mij voelt het als een soort trekkerig gevoel vanuit binnen. Voel me ineens een stuk slanker Ik vind het een beetje moeilijk uit te leggen. Die steekjes bij jou zouden best hiermee te maken kunnen hebben, ik voel ze alleen niet zo. Hoe het verder zit weet ik ook niet zo precies, probeer me daar ook niet teveel mee bezig te houden anders laat het me helemaal niet meer los. Ik weet wel dat je 2 dagen voor je eisprong tot 1 dag erna vruchtbaar bent, dus het lijkt me zo dat je op het moment dat je het voelt en een dag erna vruchtbaar bent. Maar ik kan het ook zo goed mis hebben hoor. Succes! Hartje1
We zullen het eind van deze maand onder de kerstboom wel te weten komen.... ik temp ook gewoon om eens te kijken wanneer mijn eitje komt en hoe het zit het met op gang komen van mijn cyclus na de pil..... en de vorige keer was dus de buikpijn een voorbode.. denk het nu ook... vanavond voor de zekerheid nog maar even aan de klus..... hihihi... Woensdag ook al flink ons best gedaan dus wie weet.... Bijna tijd om weer op de wachtbank plaats te nemen
dinsdag voelde ik voor het eerst steken onderin mijn buik. Ik weet het niet zeker, maar vermoed dat ik toen mijn eisprong had. Natuurlijk hebben we toen geklust. Gisteren weer aan het klussen en toen voelde ik steken tijdens de sex. Kan verder niks raars aan mijn afscheiding ontdekken.
Je zit wel ongeveer op de helft van je cyclus dus het zou zo maar kunnen... Ik heb al een paar dagen af en toe slijm waarmee ik inderdaad draadjes kan trekken en het ziet er inderdaad wel wat uit als rauw ei..... begon op maandag dus zou zo maar kunnen... Vanavond na het werk nog maar snel naar huis en mijn mannetje verrassen.... hopelijk gaat het vanavond beter dan vanmorgen... poging afgeblazen... Mijn mannetje wil het zo graag dat hij vond dat hij nu moest presteren zeg maar... wel heel lief maar niet op een handig moment
Steken bij de sex hoor je vaker van mensen die net zwanger zijn, maar garantie geeft het natuurlijk niet, dus.... Afwachten nog dus...
Ik ben gister voor de eerste keer na het stoppen met de pil ongi geworden. 15 dagen geleden voelde ik boven mijn rechterheup een soort drukkende pijn, die best heftig was en een aantal uurtjes duurde. toen vermoedde ik al dat het mijn ei was, nu weet ik het zeker. Ben gelijk na exact 28 dagen ongi geworden. groetjes Marieke
Hoi, ik heb deze maand bijna een week (!) last gehad. Het kan dus langer duren dan een paar uurtjes, of 15 seconden zoals ik ergens las. Ik ben er ook echt een dag of 2 niet lekker van. Hormonen, hormonen...
Bij mij voelt het als een zwakke menstruatiepijn die maar blijft zeuren. Ik voel het iedere maand en het duurt ongeveer een dag lang.
ik bend us niet de enige haha met al die zeurende pijntjuhs , ik moet over 2 dagen ongesteld worden en heb me tog een misselijk gevoel in me buik , maar heb ik bijna elke keer gehad sinds ik gestopt ben met de pil, wat ook raar is , ze zeggen dat in t begin van de zwangerschap jke borsten pijnlijk kunnen zijn , ik heb dat iedere mnd rond mijn eisprong. xx
Ik heb mijn eisprong nog nooit gevoeld. Was al haast bang dat ik er geen had.... Maar dus toch wel, zie resultaat!
Ik heb een keer per maand lichte 'ongesteldheidkramp' van ongeveer 5 minuten. Ik ben nu in mijn tweede pilloze maand. De eerste maand had ik een kramp 4 dagen voor mijn ongesteldheid. Ik had vandaag ook last en het is als het goed is mijn eisprongdag. Dus wie weet...
Ik heb dan altijd een beetje menstruatieachtige kramp en eenmaal een flinke steek waarbij ik echt vastzit, kan dan niet meer bewegen (jajaja erg komisch tijdens het shoppen). Dan is alle pijn weg en krijg ik daarvoor tietenpijn en ochtendmisselijkheid voor in de plaats tot mijn ongi...het is dus echt voor iedereen anders. liefs kiki
Ik dacht dus dat ik mijn eitje gehad had na die krampjes maar denk dat ik toch mis zit... vanmorgen namelijk ineens nog mega rekbaar slijm en alles open zeg maar.... En temp nog iets lager... dus misschien toch pas vandaag.... Lees dat het bij sommigen dus ook nog wel een dagje tot na de pijntjes duurt... wie weet... heb goede hoop