Hoeveel maanden duurde het bij jou precies? Heb je wel middelen geslikt om het e.e.a. op te wekken of heb je helemaal niks gedaan? Ben gewoon heel erg benieuwd ikzelf wacht namelijk al bijna 3 maanden op me menstruatie...
Ik ben op 16 augustus gestopt met de pil en zoals bij iedereen daarna keurig stopweek en toen wachten. Ik had ook het gevoel dat het meteen raak was en dat ik één van de gelukkigen zou zijn die supervruchtbaar zijn, maar na een cyclus van 39 dagen werd ik ongesteld. Nu dus de tweede ronde en ik heb geen idee wat mijn cyclus gaat doen, dus we hebben al afgesproken dat we erg regelmatig gaan klussen tot ik ongesteld wordt. Voor hetzelfde geldt mis je je eissprong omdat je denkt dat die al is geweest... Mijn man is echt een schatje, eerst wilde hij er niet te veel mee bezig zijn, maar hij gaat helemaal bijdraaien en wil er net als ik nu helemaal voor gaan.
Er zijn meiden die monnikspeper gebruiken om de menstruatie weer op gang te brengen. Kan je bij een reformzaak kopen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, dit is alleen van horen zeggen.
Hou Alex volgens mij was het begin Juni en dan mag ik nog niet klagen, er zijn er bij die pas 6 maanden later ongie worden. Maar goed dat hoeft natuurlijk niet, correctie ik ben eind Februarie gestopt met de pil. Ik hoop voor dat het niet te lang meer duurt. En dat je snel ongie word. Of zwanger natuurlijk! je lichaam heeft gewoon tijd nodig om het zelf te doen. jennie72
Ik slik sinds gisteren vrouw vitaal van het kruidvat hier zit foliumzuur (wel 2 capsules nemen anders krijg je niet genoeg binnen), teunisbloemolie en kuisboomextract (=monnikspeper) Zo hoef je maar 1 soort pil te slikken want ik lees ook verhalen van vrouwen die een paar verschillende tabletten slikken om alles binnen te krijgen... Ik weet niet of het effect zal hebben maar t is het proberen waard!
Nou ik slik dus ook die monnikspeper. Ben 1,5 week geleden begonnen. Nu had ik vorige week al een dagje bruine afscheiding en dat was de vorige dag weg -> : (geen idee wat dit was....) Maar vandaag heb ik weer die bruine afscheiding, dus ik hoop dat mijn menstruatie nu doorzet, zit namelijk al op dag 51! Let's hope so.... Kan door de monnikspeper komen......!
Nog eentje van augustus, ik heb nu 2 keer 33 dagen gehad maar de eerste keer dede we nog 'voorzichtig' zeg maar. Nu na echt eerste ronde hebben we niet heel precies rekening gehoudne met de dagen, denk dat ik dat nu wel ga doen...
Op 22 augustus heb ik de laatste pil genomen. Ongeveer twee weken na de stopweek werd ik weer ongi. In de derde week na mijn ongi vloeide ik (na een klein beetje roze afscheiding) bruin soms zelfs heel donker en slijmerig (Sorry voor vies praatje ), alleen overdag niet 's nachts en had veel steken en krampen in mijn buik. Ik heb het maar als ongi bestempeld ook al kwam er kwam pas na een hele week een druppeltje helder rood bloed bij te pas. Nu maar even afwachten wat er gaat gebeuren. Zou dit nog bij het ontpillen horen? Ben nu erg moe, was gister met het sporten niet vooruit te branden. Vanavond dus maar een rustig avondje en hoop dat het morgen wat beter gaat.
Ik denk idd dat dit bij het ontpillen hoort, ik heb namelijk ook last van die bruine afscheiding en slijm! Vandaag bijv. en erg last van mijn onderrug. Dus ik denk dat je ongi dan weer op gang komt of zo....
Yesss, ik ben ook half augustus gestopt met de pil... ronde 2 nu.... zit nu wel heel erg in de *wachtmodes*
candijtje en marsab... hebben jullie dan al een testje gedaan? ik ben ook in augustus gestopt met mijn pil... vrees ervoor dat het niet van de eerste keer zal lukken, maar dat kan toch, of niet? groetjes
hoi ik heb 24 aug 2006 mijn laatste "snoeppie"genomen in de hoop dat er over niet al te lange tijd een lief klein snoepy voor in de plaats komt. ik heb na 30 dagen mijn 1e menstruatie na stoppen met de pil gekregen. het is nu wachten op de volgende . vandaag is volgens de berekeningen mijn eisprong ( geweest), ik heb de hele tijd al een vreemde soort stekende pijn in mijn buik. heb op mijn meest vruchtbare dagen toevalligerwijs flink geklust wie weet......... ben sinds vandaag op dit forum actief en heb ook vandaag pas 'ontdekt' dat mijn vruchtbaarste dag gisteren was..... komt dat even mooi uit. kijken en zien hoe vruchtbaar dat is geweest ik ben erg benieuwd hoe het bij andere meiden/vrouwen verloopt. ik gebruik de tabletten van kruidvat voor de zwangerschap ( met foliumzuur en vele andere vitamines en mineralen 1 tablet per dag na het eten) succes enne Klus'se ( hihi de term vindt ik leuk gevonden) kus patries
Hoi, Ik ben op 14 augustus gestopt met de pil en had toen een cycles nog van 28 dagen en de 2e cycles was 30 dagen...nu mijn derde cycles is even afwachten... Het is voor de eerste ...
Ja ik heb al 2 testjes gedaan, naar jammer genoeg negatief! Maar gister begon ik bruin te vloeien (heel iets) en vanmorgen met afvegen weer iets, dus misschien........
Hoi Hoi, Ik heb 13 augustus mijn laatste pil genomen! 16 augustus voor het laatst ongesteld geweest. Ik had op dag 35 een negatieve test en op dag 51 een positieve! Had toen wel wat meer symptomen dan de eerste test. Waarschijnlijk een latere eisprong gehad, maar hoeveel later moet de termijnecho gaan uitwijzen!