In augustus gestopt met de pil!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marsab, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    En nu wij nog! ;)

2. triez

triez Actief lid

echt fantastisch lique! gefeliciteerd
    hopen dat wij ( de rest) ook snel mogen volgen!

3. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Ik ben op 5 augustus gestopt met de pil en ben sindsdien netjes twee keer ongesteld geworden. Ik verwacht wel dat het nog even gaat duren bij mij, gezien mijn leeftijd en dat ik 16 jaar lang de pil heb geslikt (met een half jaartje het koperspiraaltje tussendoor, geen suc6).

Maar ik zit net weer in de probeerperiode!

Goed te horen dat het al iemand van de augustus-groep is gelukt!
    nu de rest nog!

4. francien1984

12 okt 2006
    51
    0
    0
    Ik ben ook in augustus gestopt met de pil. Ik werd voor het eerst weer ongesteld naar 30 dagen en de tweede ronde na 25 dagen ben nu met de 3e ronde bezig en moet 17 okt als het goed is weer ongesteld worden. Dus hopen maar.

Succes iedereen

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Als het goed is ben ik vandaag ook ongi geworden, nu heb ik eindelijk dat hoofdstuk afgesloten: wachten op mijn 1e ongi! En kan ik eindelijk ook beginnen met het "echte" werk (laat ik het zo maar ff zeggen ;) ) Dus de volgende keer hoop ik juist dat ik níet ongi wordt! :D

6. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Nou Lique gefeliciteerd hoor! En zo snel al, wauw!

7. SandraT

SandraT Lid

13 sep 2006
    37
    0
    0
    ik ben ook augustus gestopt met de pil. 1e ronde na 24 dagen al ongesteld. Nu tweede ronde en voeltt allemaal heel anders. 1e ronde had ik erg (echt heel erg) gevoelige tepels :( voor en na mijn eisprong. Nu helmaal nog niets. Misschien komt het nog... :(: Ben ook niet meer zo emo als 1e ronde. Zal denk ik wel aan het ontpillen hebben gelegen.

Nou ja om een lang verhaal kort te maken; :D ik hoop voor alle augustus-stoppers dat het snel raak is! en voor mezelf natuurlijk het meeste ;)

veel klusplezier ;) ;)

gr san

8. Alex

Alex Lid

23 sep 2006
    92
    0
    0
    SandraT,
    Ik had het ook in de eerste ronde na de pil. 1001 verschijnselen die ook op zwangerschap kunnen duiden en nu heel anders...

Ik duim hier ook voor iedereen en voor mezelf natuurlijk ;)

9. SandraT

SandraT Lid

13 sep 2006
    37
    0
    0
    Ik heb ook erg last van puistjes gekregen na het stoppen. Ik hoop dat het alleen aan het ontpillen ligt... Het wordt nu gelukkig wel iets minder. Nu maar hopen dat het doorzet en niet bij mijn volgende :evil: :evil: weer tot een uitbarsting komt.

san

10. triez

triez Actief lid

dat van die puistje ken ik ook ja vreselijk leek wel een puisterige puber hihihi nu wel minder gelukkig.....

ff zien hoe het is als the devil weer komt

groetjes triez

11. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    haha, bij komen de puistjes ook opzetten. ik ben eind augustus gestopt met de pil. de eerste ronde was 32 dagen, wel fijn dat het zo snel weer op gang kwam. nu dus ronde 2. ik heb net als vorige maand weer ontzettend gevoelige borsten. Mijn vriend hoeft er maar naar te kijken en het doet al zeer. misschien nog aan het ontpillen?

we wachten gewoon braaf af, hopelijk komt de ongesteldheid weer netjes op tijd......of liever nog helemaal niet natuurlijk!

we zullen zien

12. mamma

mamma Lid

10 jul 2006
    12
    0
    0
    Beveiliger
    Haarlem
    Hoi,
    Ik ben ook in augustus getopt met de pil, en ook nog steeds ni ongi. Heb al diverse testen gedaan, maar allemaal negatief. Nu heb ik wel wat 'kwaaltjes' die te maken zouden kunnen hebben met een zwangerschap. Zoals wat gevoeligere borsten, soms spontaan misselijk en de laatste twee dagen moet ik wel naar mijn idee vaak plassen. Maar ja, je kan het je ook indenken he omdat je het zo graag wil. Mijn ha reageerde net zoals die van de andere, en ik blijf dus maar testen zo om de paar weken. Tis erg frustrerend. Ik heb gisteren nog een test gedaan, en die zag er wel iets anders uit dan de andere. Ik heb steeds die van de Etos genomen, eigen merk. En gisteren had ik maar een streepje blauw, maar ik zag wel een kleine kleurverandering waar het andere streepje zou moeten komen. Tis moeilijk te omschrijven, maar ik test over een week gewoon weer en misschien is het dan wel raak! Of was deze test gewoon ff wat anders dan de andere die ik tot nu toe had gedaan. Ik weet het niet, het maakt me gek! Ben ook zo'n ongeduld. Maar iedereen die in augustus gestopt is, veel suc6 he!

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Grappig, 3 september was ook mijn 1e dag (31 augustus laatste pil geslikt) en ook ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik heb tussendoor (dag 18 geloof ik) wat bruinverlies gehad en rond de 26ste/27ste dag, toen had ik ook krampen. Maar helaas.....ondertussen alweer dag 40.

Maar wij zijn nog niet bezig met klussen dus heb nog niet zoveel haast.

14. triez

triez Actief lid

grappig om te lezen dat veel van de kwalen toch bij veel meiden terugkomen. zelf heb ik de laatste dagen de weeige klachten van ongi moeten worden ( zeurende buikpijn lage rug en beetje hoofd) en soms een beetje dizzy. ook mijn borsten zijn anders...... wil het zo graag dat je overal wat voelt en ziet......

in principe zou ik pas over een dag of 10 ongi moeten worden dus wacht wel af.....

ik heb nog niks geterst hoor ik wacht alles af ben nog maar zo kort pilvrij...

kus

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Nou hoe is het afgelopen triez?
    Hoop voor je dat het raak is!
    ;)

16. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hier ook veel kleine puistjes en een vettige huid, heb nu na een aantal dagen al een hoop slijmverlies en de eisprong zou pas later in de cyclus moeten komen, dus we klussen er maar op los.

Voordeel van pilvrij zijn is voor mij toch wel dat de stemmingswisselingen na zo'n korte tijd al echt minder zijn! Nadeel is wel geen medicijnen voor mijn darmen mogen slikken en dat eist nogal zijn tol.
    Ben nog niet zwanger en al moe en verstopt.
    We zullen zien na een tijdje zonder pil hoe ik me ga voelen, en dan na een beeb eens kijken voor andere anti conceptie want aan de pil gaan... weet niet of ik dat nog wel wil.

17. mamma

mamma Lid

10 jul 2006
    12
    0
    0
    Beveiliger
    Haarlem
    Ben nu 10 weken gestopt met de pil, en nog steeds niet ongi geworden. Alleen dan na het stoppen maar daarna niet meer. De testen zijn ook steeds negatief, en tis zo moeilijk om steeds weer te wachten om een test te doen. Wil er ook geen drie in de week doen ofzo. Bij mij ook geen tekenen van een ongi ofzo. Word er gek van! Maar ik hoor ook weer verhalen van mensen die alleen maar negatief testten maar wel zwanger waren. Ik heb de dokter gebeld, en ik mag langskomen als ik half november nog geen nieuws heb, zowel over ongi als over zwangerschap. Dus we wachten maar weer! Heeft er iemand ervaring met negatief testen maar wel zwanger zijn? AL die verhalen maken me zo hopeloos!

18. triez

triez Actief lid

hier vooralsnog helemaal niks, geen duivels in elk geval..... dus ik wacht nog even rustig af.

laat me in elk geval niet gek maken, we zijn nog maar zo kort bezig ik ga ervan uit dat deze maand een generale repetitie was en volgende maand wellicht het examen>?> hihiih spannend

kus

19. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Ook ik ben in augustus gestopt met de pil.

eerste menstruatie na het stoppen was na 28 dagen en de laatste was na 23 dagen.

Nu maar hopen dat de volgende uitblijft! :)

20. Amle

Amle Niet meer actief

Hey ladies,

Ik ben ook in augustus gestopt met de pil.
    Mijn eerste cyclus was gelijk goed: 28 dagen en normaal 4 dagen ongi (deze cyclus hebben we niet bewust geklust)
    De tweede cyclus verliep ook prima, wel iets meer 'ontpillingskwaaltjes' maar ik werd na 32 dagen toch ongi 9 (na 4 dagen overtijd en een negatieve test). Deze ongi was wel anders, het duurde maar 1,5 dag en stelde niet zoveel voor. Nu gaan we vrolijk verder, om de dag klussen om het ei niet te missen, en ik hoop volgende maand niet meer ongesteld te worden ;)
    Succes allemaal!

Gr. Elma

Deel Deze Pagina