In augustus gestopt met de pil!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marsab, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel1978

angel1978 Actief lid

6 sep 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Ik ben gestopt in juni/juli. 18 juli voor het laatst ongesteld geworden met de pil.

Daarna 33 dagen moeten wachten en de 2e keer 42 dagen moeten wachten, op naar ronde 3.

Mijn NOD zal rond 09 november moeten zijn.

Groetjes Angele

2. triez

triez Actief lid

hoi in aug gestopt met de pil. 1e cyclus 30 dagen ( 1e zonder pil)
    afgelopen week na 25 dagen ongi geworden, gaan dus vrolijk verder hier!

volgende nod 15 nov!

3. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Hi,

Ik ben ook in augustus gestopt met de pil. Precies na 28 dagen ongi geworden en afgelopen week voor de tweede keer ongi na 35 dagen. Zit toch wel goed. Binnenkort maar weer naar klutsen voor de volg. poging spannend.

Leuk om zo van iedereen een beetje te weten hoe het gaat. Succes iedereen

x leeuwinnetje

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hallo,

ook ik ben in aug gestopt. 1e keer na 27 dagen vandaag na 30 dagen weer ongi geworden. we gaan vol goeie moed verder.

succes iedereen!

5. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    nou ik ben in jumie gestopt met de pil eerste keer was 45 toen 40 en nu al weer 70 pffffffffff ....

6. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Ik ben ook in aug gestopt ( 20-08). Eerste cyclus 32 dagen en de 2de 30 dagen.. beide keren maar 2 dg ongi! Afgelopen maa en dinsdag ongi geweest. Vandaag veel slijm met druppeltje bloed..? Voor mijn eitje veel te vroeg, nog een restje :evil: ? Iemand enig idee?

7. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    ik ben 28 aug. gestopt met de pil. heb nog 1 onttrekkingsbloeding gehad, maar nog niet "normaal' ongesteld geweest.. zit nu op dag 58.
    gelukkig mag ik volgende week naar de gyn. (eigenlijk voor iets anders, maar kan zo mooi gecombineerd worden). slik ook monnikspeper, maar merk hier niks van..

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    ze zeggen dat monnikspeper ook pas na een paar maand slikken resultaat heeft! (2 á 3 maand....)

9. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ben ook vandaag begonnen met de monnikspeper kijken hoe dat gaat.
    ben benieuwd.

zijn er mensen met posi resultaat?

10. MamaLinda

MamaLinda Lid

18 okt 2006
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Meiden!
    Ik heb 18 augustus mijn laatste pil geslikt, toen gewoon ongi geworden en op vakantie gegaan. Had wel erg last van zere tepels maar dat is nu over. Mijn cyclus is gewoon door gegaan waar die gestopt was, netjes om de 28 dagen ongi tot nu toe. We zitten nu in de 3e ronde, ben benieuwd, heb morgen mijn eisprong als het goed is, dus we zijn druk aan het klussen :D !

Veel succes allemaal augustis stoppers!

Heb trouwens wel veel last van een vette huid en puistjes, maar ja, het is voor een goed doel hihi!

Liefs Linda.

11. MamaLinda

MamaLinda Lid

18 okt 2006
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden even een vraagje:
    Ik had gister tijdens het klussen bij bepaalde standjes pijn rechtsonder in mijn buik, kan dat mijn eisprong geweest zijn?

Liefs Linda.

12. triez

triez Actief lid

hoi meiden ff checken hoor hoe het er her voor staat!

wij zijn weer druk aan de klus want de vruchtbare dagen zijn weer aangebroken.
    ik zit alleen in dubio wanneer precies omdat ik het gem van 2 cycli heb genomen. dus nou ja gaan met die banaan en hopen op het juiste moment!

ik hoop dat we snel goede berichten kunnen plaatsen . dat de augustus stoppers maar snel zwanger mogen zijn.......

tot later x triez

13. hoi,

ik ben 31 augustus met de pil gestopt, val hier dus nog net onder :p
    na mijn stopweekmenstruatie niet meer ongesteld geweest...
    zit nu op dag 58... schiet niet op dus..

ook al 2 testen gedaan, maar helaas negatief :(

hopelijk gaat het voor jullie sneller

14. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    @marsab; ik heb nu 1 week (onregelmatig) monnikspeper geslikt en zie hier; vandaag ongesteld ;) ik weet dus niet of monnikspeper invloed heeft, maar baat het niet, schaadt het niet.. het mocht trouwens ook wel eens een keer.. zit nu op dag 60 en vanavond eindelijk ongesteld yiaahooooe! :D.

15. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ruim 3 weken aan de monnikspeper en nog steeds niet ongesteld! Dus of het echt werkt... Bij de een misschien wat sneller als bij de ander! Groetjes!

16. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

2 okt 2006
    166
    0
    0
    Hoi allemaal, ook ik ben in augustus gestopt met de pil. Mijn 1e cyclus; 31 dagen, 2e was 25 dagen en de 3e was ook 25 dagen. Ik hou me dus maar eerst op de 25 dagen.Hoop dat het klussen deze ronde vruchten afwerpt. We zullen zien. Succes iedereen.Groetjes Mir :thumup:

17. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    Hallo meiden,
    Ben ook in Augustus gestopt met de pil na 15 jaar. Blij dat ik van dat ding af ben, komt er ook niet meer in. Voel me nu veel lekkerder.
    Cyclus 26,27 dagen, is best wel netjes. Mijn volgende ongi moet eraan komen. Voel nog niks dat was de afgelopen maanden wel anders. Zere tepels, misselijk, zere onderbuik. Kortom je lichaam heeft je lekker voor de gek. Ik heb deze maand mijn eisprong gezien maar weet heel zeker dat ik nu niet zwanger ben dus op naar de volgende ronde. Zitten dus bijna allemaal in hetzelfde schuitje.
    Succes

18. triez

triez Actief lid

hi girlzz

ik vroeg me af hoe het nu met de meiden is. zijn er al nieuwtjes te melden>

ik zelf heb op dit moment verschillende 'klachtjes'' die zouden kunnnen duiden op......zwanger?

pijnlijke borsten, veel plassen, chaggie, ongiepijntjes en nog wat kleine dingetjes maarre ik moet het nog even afwachten

spannend hoor

19. Niet meer actief

Ook ik heb 23 augustus mijn laatste pil ingenomen.
    Zit gelukkig gelijk weer keurig op de 28 dagen dus ben daar wel erg blij mee.
    Ik hoop dat het nu echt raak mag zijn!!! ;)

20. triez

triez Actief lid

ik hoop met je mee! succes
    liefs triez

Deel Deze Pagina