Ik heb regelmatig eetbuien en ik schaam me er voor om het aan mijn eigen verloskundige te vragen. Vandaag weer een eetbui gehad en heb er echt pijn van in mijn buik, deze is ook helemaal hard. Ik ben nu 25 weken en ruim 12 kilo aangekomen, bij de vorige controle was mijn baarmoeder iets groter dan moest maar niets om me zorgen over te maken. Zijn deze eetbuien schadelijk of kunnen ze schadelijk zijn voor mijn baby? Ik probeer zo ontzettend mijn best te doen om niet te vreten, maar door de spanningen rondom de zwangerschap gaat er een knop om en blijf ik dus stouwen. Ik weet wat ik ongeveer zou moeten eten en ik probeer wel elke dag iig mijn fruit te eten en ik slik een vitaminepreparaat van vsm mamma om wel de juiste vitamines binnen te krijgen voor de baby. Zou het misschien verstandiger zijn als ik contact zou zoeken met een dietiste om me hierbij te helpen?
hoi enna, goed dat je het in elk geval aan ons vertelt! Tja, het is natuurlijk beter voor jezeld en voor de baby om normaal te eten. Ik vind het wel een goed idee om naar een dietist te gaan. Overleg anders eens met je huisarts, misschien hebben een paar gesprekken met hem of haar ook al een goed effect. Wat zijn er voor spanningen? Waar maak je je bezorgd om? Je kunt dit ook altijd met je verloskundige bespreken hoor, je hoeft je echt niet te schamen. We hebben ook beroepsgeheim. Praten kan al zoveel helpen! Succes en als je meer wilt weten stel gerust nog een vraag! Mirjam